Мда, както се очакваше влезе в обяснителен режим министъра... https://novini.bg/zdrave/bolnici/661946

Elena Mirchovska
Elena Mirchovska
19 май, 2021 в 09:44 ч.

Аз го виждам така - преди можеше да отидеш някъде да се молиш за ваксина и евентуално да ти дадат; сега вече и това няма. А хаосът е същият като количество

Ивайло Попов
Ивайло Попов
19 май, 2021 в 11:42 ч.

Ей сега отивам да проверя във ВМА. За реваксинация.

Anelya Yonova
Anelya Yonova
19 май, 2021 в 11:50 ч.

Ивайло Попов Току що съпругът ми си постави втората доза при тях. Не е чакал и две минути.

Ивайло Попов
Ивайло Попов
19 май, 2021 в 12:05 ч.

Anelya Yonova Аз тъкмо приключих. Без чакане. Освен сега 10на минути отвън за всеки случай. :)

Tereza Kaza
Tereza Kaza
19 май, 2021 в 07:15 ч.

Възрастните и хронично болните още ли не са минали? В другите държави ваксинират 20 годишните вече.

Mariq Petrova
Mariq Petrova
19 май, 2021 в 07:27 ч.

Tereza Kaza Тук всички, които желаят ги ваксинират...вече.

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
19 май, 2021 в 15:53 ч.

Tereza Kaza Как да ги ванксинират, като една много голяма част от тях НЕ искат! Впечатления от хора около мен. А някои казват, че ще се ваксинират, но не го правят. Затова нещо, което работи не се затваря просто на инат. Добре че се осъзнаха и промениха заповедта си.

Tereza Kaza
Tereza Kaza
19 май, 2021 в 15:59 ч.

Evelina Nikiforova Като не искат, да минават на по-младите. Защо ги чакат и седят на възрастните, не разбирам.

Bobi Lozanov
Bobi Lozanov
19 май, 2021 в 00:47 ч.

Логично е да имат предимство възрастните

Радост Валериева
Радост Валериева
19 май, 2021 в 06:21 ч.

Bobi Lozanov логично е да имат предимство хората, които искат да се ваксинират.
Чудесно е, че ще се доставят ваксини и на личните лекари, така ще стане по-бързо и ефективно.
Но под 60 годишните, които искат да се ваксинират, да чакат над 60 годишните, които не искат, не е добра идея и ще доведе до значителен спад в напредъка.

Neli Popova
Neli Popova
19 май, 2021 в 08:41 ч.

Радост Валериева, ако няма желаещи възрастни да, но то има. Според мен някакъв смесен подход (както сега) е най-доброто решение.

Радост Валериева
Радост Валериева
19 май, 2021 в 09:19 ч.

Neli Gerganova съгласна съм. Смятам, че при наличието на ваксини /а такива, до колкото разбирам има в изобилие/ не е нужно да се спазва някакъв кой знае какъв определен ред.

Neli Popova
Neli Popova
19 май, 2021 в 09:28 ч.

Радост Валериева, според мен трябва да се спазва доколкото да бъдат улеснени хората със заболявания и възрастните. Не намират за нормално да седят едва кретащи баби на безкрайна опашка с 20-30 годишни наравно. Не е редно, трябва да има организация в този смисъл и да бъдат с предимство. Трябва да се случват паралелно процесите, въпрос на организация

Велислава Христова
Велислава Христова
19 май, 2021 в 10:57 ч.

Радост Валериева какво пречеше да вървят паралелно и да не се ограничават зелените коридори? Сега товарят допълнително ОПЛ, РЗИ.... Ще забавят масовата ваксинация, а ваксини има достатъчно.

Анна Костадинова
Анна Костадинова
19 май, 2021 в 12:30 ч.

А най-трудното е да се вземат правилни решения,да се аргументират и да бъдат разбрани от хората.Едно да си критикуващ редови лекар,друго е да носиш отговорност и да си учил повече,за да станеш професор.

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
19 май, 2021 в 09:44 ч.

Понеже сме свикнали да плюем ние, да разкажа пресен случай.
Колега на сестра ми, немец, на 50. От преди месец има записан час за днес за ваксинация с Астра Зенека. Днес му се обаждат да кажат, че няма достатъчно ваксини и трябва да си запише нов час. За след още месец...Нали много хора обясняват колко е уредено в Западна Европа..

Tereza Kaza
Tereza Kaza
19 май, 2021 в 16:09 ч.

Vessela Ivanova Не е и в чужбина много уредено, но България е на последно място в ЕС по ваксинация. Това говори много.

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
19 май, 2021 в 16:14 ч.

Tereza Kaza , защото ние все много знаем и сме компетентни по всички въпроси...

Anelya Yonova
Anelya Yonova
19 май, 2021 в 11:49 ч.

Ами, да нека видят, че е по-лесно да се критикува отстрани, отколкото да се носи отговорност.

Tsveti Metodieva
Tsveti Metodieva
19 май, 2021 в 09:00 ч.

Къде е Мангъров, къде изчезнаха неговите колеги, къде изчезна онази лекарка от психиатрията, които се надпреварваха да ни обесняват колко са вредни тези ваксини и всяваха паника?!

Tsveti Metodieva
Tsveti Metodieva
19 май, 2021 в 11:53 ч.

Rostislava Petkova
Е той нали го изкара, но на този грам вяра нямам.

Den Bereben
Den Bereben
19 май, 2021 в 00:13 ч.

Бойко Борисов: Ние сме като ластик
Стойчо Кацаров: И ние, учим се от големите
Само по-малко от ден му трябваше на служебния министър да намери ластика и да обърне на 180 градуса заповедта за “зелените коридори”.
Приятно е да виждаш наследственост при добрите управленски практики.

Преписано от: Айде малко по-сериозно, моля

Виделина Цветанова
Виделина Цветанова
19 май, 2021 в 05:42 ч.

Den Bereben да обърнем подобаващо внимание и на Министъра на вътрешните работи, той не нарича журналистите 'мисирки", той ги уволнява!😀😀😀

Inna Bell
Inna Bell
19 май, 2021 в 07:31 ч.

Виделина Цветанова не, не ги уволнява - би ги уволнил... различно е.
уволняват ги други. справка с а.цолова, м.бенатова, г.шекерова и т.н., много са.
а тези от btv са мисирки, да - автентични.

Велислава Христова
Велислава Христова
19 май, 2021 в 10:54 ч.

Inna Bell би ги уволнил, ако имаше съответните правомощия. Каква е разликата тогава 🤔

Inna Bell
Inna Bell
19 май, 2021 в 12:43 ч.

Велислава Христова ако не я разбирате, аз как да ви я обясна...

Mariela Boykova
Mariela Boykova
19 май, 2021 в 21:59 ч.

Inna Bell, вие сериозно ли?
Бенатова и Шикерова не направиха нито един критичен материал срещу ГЕРБ за всичките години, през които бяха в бТВ, а после и в Нова ТВ.
Бенатова се отчете с един или два по-остри въпроси към Цветанов, когато вече всички медии бяха срещу него заради апартамента с асансьора - нищо повече. Генка Шикерова се направи на цензурирана постфактум - и то заради неособено силен материал за неособено голяма обществена поръчка в БАБХ, чиято документация беше налична публично в сайта на агенцията от много време и въпреки това за нито една медия не беше интересна, докато преди това удобно си мълча преди да я махне Домусчиев.
Вие сериозно ли мислите, че са уволнени от Борисов заради това?
Имаха име и можеха да направят много материали срещу управлението на ГЕРБ, докато бяха в бТВ и Нова, но не го направиха.
Абсолютно нечестно е да се героиризират журналисти, които не са го заслужили по никакъв начин.
Същото е и за Цолова - абсолютно неостър водещ, задаващ от дъжд на вятър някой по-остър въпрос.
Не ги правете тези герои, защото не са. Явно други са причините за махането им.

Ruslana Angelova
Ruslana Angelova
19 май, 2021 в 08:02 ч.

Зелените коридори са начин да тръгне процес, за който няма никаква организация. Фирмите, които се организираха минаха преди възрастните хора - дори преди зелените коридори! И когато се появи някой, който заговори за някакъв ред, вместо дежурното - трябва да се запозная и ще реша..... го нападнаха с нелепите приказки за Божков. В моето семейство НИТО ЕДИН родител ( около 70 г са всички, със сума хронични ) не е ваксиниран. Нито един!Половината не са убедени - заради липсата на адекватна и последователна комуникация от страна на правителството. Другата половина - чакат личния си лекар, защото познава състоянието им. Но не всички лични лекари, оставени да се самоорганизират кой както може - не всички успяват уви. И нима това е ОК, след като това е най-уязвимата група?
Никакъв шанс няма да се оправим, ако не сме малко поне толерантни към някой, дал заявка за промяна и нормалност в управлението. 10 години търпим всякакви безобразия, сега за действие в рамките на 3 дни - хиляди реакции...

Sibil Ramkin
Sibil Ramkin
19 май, 2021 в 08:34 ч.

Много точно написано!
Вкъщи най-запънати против ваксинирането се оказаха родителите ни. Защо? Защото цяла година медиите бълваха пропаганда срещу ваксините.

Neli Popova
Neli Popova
19 май, 2021 в 08:40 ч.

Ruslana Angelova, в моето семейство всички родители-пенсионери са ваксинирани. Моите родители сами се пребориха, а свекърите ми минаха и те на зелените коридори. Но пак това се случи сега наскоро с изключение свекър ми, който е с Астра. Фактът, че ИТ фирмите си ваксинираха хората преди възрастните и хроничните намирам за дълбоко неморален. И тука вече идва въпросът кой го позволи? Нали знаем приказката за зелника. Да живее корупцуята

Ruslana Angelova
Ruslana Angelova
19 май, 2021 в 08:53 ч.

Не е до корупция, Нели, а до тотална липса на способност да организицират процеса - властите. За фирмите - просто беше възможно - обаждаш се и го организираш, защото ваксини има, а желаещи от приоритетната група - не. Защо обаче не разшириха приоритетните групи и не заложиха на комуникационна кампания? Защото е по-трудно и някой трябва да си мръдне пръста или да го измисли.
ИТ фирмите и други фирми - не са виновни и не са подкупвали никого. Ставаше много лесно , без ангажименти. Нямам идея кой и как го е позволил, но поне така някак напредна процеса...Можех да се възползвам - не го направих, точно заради личното ми усещане, че не е ок. Ваксинирах се веднага когато беше официално възможно и с каквото имаше - Астра тоест :)

Elena Hinova
Elena Hinova
19 май, 2021 в 09:10 ч.

Ruslana Angelova в моето семейство пък всички възрастни се ваксинираха, повечето през зелен коридор. Съгласна съм, че няма адекватна кампания и организацията е под всякаква критика (нашите един месец ги прехвърляха между болници и лл докато успеят), но тук можете да им помогнете Вие с информация.

Стани Славова
Стани Славова
19 май, 2021 в 10:32 ч.

Моите възрастни са ваксинирани и младите също, с АЗ всички.
Проблемът е че освен организатори на една система има и организирани ползватели - системата тръгна и нямаше часове свободни за месец напред, НО.......хората не се явяваха по график (причини всякакви).......
Основната грешка е че Личните лекари не получаваха ваксини, но не всички от тях и искат тази отговорност.....може би затова и не тръгнаха там навреме нещата.
После медиите и АЗ, дообъркаха всички.......
Та исках да кажа стига ни е виновен все някой, ние сме си! Системата е адекватна колкото си можем, важно е да ни чуват и да я адаптират навреме! Който иска е намерил начин да се ваксинира!

Sibil Ramkin
Sibil Ramkin
19 май, 2021 в 16:31 ч.

Между другото, днес майка ми - на 78 г. се ваксинира на Зелен коридор, в София, ВМА. Много е доволна, не е имало хора, много добра организация, нито за миг не се е чудила каков да прави, къде да ходи..
Безкрайни благодарности на ВМА, че са го организирали.
На Пирогов също няма опашки чакащи, а ваксини има от всички видове.

Mariela Boykova
Mariela Boykova
19 май, 2021 в 22:05 ч.

Всички възрастни в къщата, в която живея, се ваксинираха, и то не при личните си лекари. При това са на възраст, на която рядко има някой напълно здрав, почти всеки взима лекарства за нещо.
Та, до желание е, другото е оправдание за нежелание за ваксиниране.

Vesela Kostadinova
Vesela Kostadinova
20 май, 2021 в 16:16 ч.

Моите родители се ваксинираха с направен час, през портала и в месното РЗИ. Просто си отидоха на часовете. Казаха, че всичко е минало бързо и лесно. Баща ми (70г) се обадил 2 дена по-рано да каже, че има предписание от кардиолога му за рнк ваксина. Отговорили са му, че ще му се обадят да потвърдят, че ще имат такава. Такава и са му сложили. Ние в къщи също сме ваксинирани, с час и без чакане и усложнения. Мисля, че изкуствено се създаде хаос.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари