Сега провеждам "експеримент". Мъжът ми от понеделник е със симптоми и от вторник диагностициран. Никаква дистанция и ограничения. За сега ми няма нищо. Преди година преболедуване, началото на август втора доза пфайзер. Ден 7: нямам температура или ...

Rositsa Dimitrova-Argirova
Rositsa Dimitrova-Argirova
3 декември, 2021 в 22:47 ч.

Сега провеждам "експеримент". Мъжът ми от понеделник е със симптоми и от вторник диагностициран. Никаква дистанция и ограничения. За сега ми няма нищо. Преди година преболедуване, началото на август втора доза пфайзер.
Ден 7: нямам температура или други симптоми. Дано така да продължи
Ден 9: без симптоми.
Ден 11: все така без симптоми. Болния втори ден без температура. Чудя се ако си направя тест дали ще е положителен.
Май всичко е въпрос на имунитет. Мъжа ми се разболя в ден в който е работил на течение на студено. Той почти не боледува, но изстиването е дало шанс на ковида да "пробие". Почвам да си мисля, че вируса си е около нас и в нас, останалото зависи от имунната система.

Veselin Tolinov
Veselin Tolinov
4 декември, 2021 в 02:39 ч.

Тези неща не са за експеримент. Дано всичко приключи благоприятно. Нещата някой път са непредсказуеми. Аз лично мисля, че ще ви пробие.

Rositsa Koleva
Rositsa Koleva
4 декември, 2021 в 15:52 ч.

Veselin Tolinov Аз мисля, че няма да се зарази. Има двоен имунитет и преболедувала и ваксинирана.

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
3 декември, 2021 в 23:46 ч.

Когато аз и децата боледувахме, мъжът ми също не се зарази. А бяхме нон стоп заедно. Нямаше и антитела след това. Тоест, не е бил безсимптомен.

Валентин Дишев
Валентин Дишев
4 декември, 2021 в 01:02 ч.

Vessela Ivanova - преди Делта това беше обичайно...

Ani Tosheva
Ani Tosheva
4 декември, 2021 в 01:58 ч.

Vessela Ivanova при мен се получи същото, съпругът ми беше болен, аз го лекувах, но не се заразих. Вероятно не е изкарвал толкова вируси вън от себе си.

Sedika Femi Muzio
Sedika Femi Muzio
4 декември, 2021 в 06:51 ч.

Vessela Ivanova пушач ли е съпругът ви?

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
4 декември, 2021 в 09:20 ч.

Sedika Femi Muzio , да. Като цяло при него се случва нещо странно с този вирус. Първо не се зарази от нас с децата. После нямаше антитела след ваксина. Бил е контактен поне 10 пъти и пак не се зарази.

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
4 декември, 2021 в 09:21 ч.

Валентин Дишев , чак обичайно...В близък постоянен контакт 10 дни с трима заразоносители..

Sedika Femi Muzio
Sedika Femi Muzio
4 декември, 2021 в 09:25 ч.

На моя близка мъжът и редовен пушач по същия начин.Казват че Ковид не обича пушачите.Тютюна също е трева-билка,може би предпазва по някакъв начин наслагвайки се никотин по дробовете.
Всичко е предположение с този високо интелигентен вирус убиец.
Бъдете здрави.

Валентин Дишев
Валентин Дишев
4 декември, 2021 в 09:30 ч.

Vessela Ivanova - изследване от лятото на 2020 г., при почти милион случая, показваше, че над 80% от болните не заразяват друтиго, а в същото време 8% от заразените са причина за над 80% от новите заразявания. Т.е. преди Делта основната вина за епидемията беше на суперпреносителите. Делта, с по-високата си заразност, промени това драстично.

Keti Radionova
Keti Radionova
4 декември, 2021 в 09:38 ч.

Sedika Femi Muzio , а какво да си мислим за 80% от българите неваксинирани пушачи, умиращи от Ковид?

Sedika Femi Muzio
Sedika Femi Muzio
4 декември, 2021 в 09:46 ч.

Keti Radionova всичко е само предположение тъй като сме неграмотни в тази сфера.Извинявам се ако съм предизвикала неприятно чувство във вас с изказването ми.Не споря.

Keti Radionova
Keti Radionova
4 декември, 2021 в 10:01 ч.

Sedika Femi Muzio няма нужда от извинение, не е “неприятно чувство”🥰, просто твърдението: “вируса не харесва пушачите” е идиотски несериозно!

Momchil Andonov
Momchil Andonov
4 декември, 2021 в 19:14 ч.

Валентин Дишев доста лицемерно ако е така. Защото още тогава се говореше, че е супер заразен вируса (преди значимите мутации), а това изледване говори за точно обратното. Суперпреносителите са феномен във вирусологията до колкото знам (от епидемиолог) и са рядкост...
Справка за епидемията от първия Ковид 2002-та основно двама души са причинили доста от заразяванията и именно тези двамата поради лош късмет са били суперпреносители - без да се заяждам не е ли грешна терминологията? Супер разпространител би трябвало да се казва, защото в думата суперпреносител няма никаква логика... Въпроса е в разпространението (наоколо), а не в пренасянето (вътре в себе си) на вируса - superspreading е на английски.

Валентин Дишев
Валентин Дишев
4 декември, 2021 в 19:47 ч.

Momchil Andonov - простете, че след операция не съм бил прецизен. Вероятно от упойката. :) Инак - индийцште са виновни (изследването бе проведено там. И тогава)

Momchil Andonov
Momchil Andonov
4 декември, 2021 в 19:51 ч.

Валентин Дишев бързо оздравяване! Не обвинявам - определено е било интересно изследване, защото доста неясноти имаше относно заразяването миналата година.

Валентин Дишев
Валентин Дишев
4 декември, 2021 в 20:02 ч.

Momchil Andonov - все пак не трябва да забравяме и социодемографските специфики. Но е факт и у нас, че преди Делта имаше много семейства, в които само 1 от членовете им боледуваше, а другите дори не позитивираха тестовете. Делта, поне от това, което чета, промени нещата (а пък смесването в едно домакинство на ваксинирани и неваксинирани здраво замъглява картината :) ). Но в края на краищата - знаем - всичко е въпрос на "числа" (вирусен товар). А Делта досега беше отличникът.

Todor Todorov
Todor Todorov
4 декември, 2021 в 03:02 ч.

Ох, мале!🤩

Kristina Hristova
Kristina Hristova
4 декември, 2021 в 14:44 ч.

Не си правете експерименти . Дядо и баба са с две ваксини на пфайзер от май месец . Разболяха се и двамата , баба нямаше никакви симптоми , а дядо почина !

З. С.
З. С.
4 декември, 2021 в 07:59 ч.

Аз не се заразих, преболедувала, вече съм и с ваксина, тогава не бях. НО неговото заразяване беше повторно

Di Kos
Di Kos
4 декември, 2021 в 02:46 ч.

Предполагам ,че провеждане на експеримент трябва да е в “…” . Иначе не виждам защо се подлагате на това, независимо от ваксинацията и предишна среща с ковид.

Maria Abadjieva
Maria Abadjieva
4 декември, 2021 в 10:04 ч.

Може би, защото няма как да се изолира от съпруга си...

Radka Pachova
Radka Pachova
4 декември, 2021 в 07:33 ч.

Преди месец, 3 болни в къщи, нито аз-ваксинирана с Пфайзер още февруари , нито мъжа ми - неваксиниран тогава се разболяхме.

Моника Петрова
Моника Петрова
4 декември, 2021 в 08:46 ч.

Ааа, щом нямате трета очаквайте симптоми 😆

Sedika Femi Muzio
Sedika Femi Muzio
4 декември, 2021 в 06:56 ч.

Пишете как се развиват нещата.Господ да ви пази.

Теодора Михова
Теодора Михова
4 декември, 2021 в 09:30 ч.

Когато имах Ковид, не заразих никой. Нито ваксинирани, нито неваксинирани.

Sanya Arnaudova
Sanya Arnaudova
4 декември, 2021 в 14:13 ч.

Аз съм без ваксина. Боледувах октомври месец миналата година. Мъжът ми и децата бяха болни. Не съм дезинфекцирала, нито съм носила маска.
Не се заразих. 7 дни след първите симптоми на съпруга ми антителата ми са се увеличили.

Ok Kovachev
Ok Kovachev
4 декември, 2021 в 14:51 ч.

Тези неща не са за експериментиране. Но когато болестта е в семейството ти, нямаш много възможности за избор.
Боледувал съм, с две дози от април. Жена ми се разболя преди месец. Не съм спазвал дистанция, маски - това няма как да има ефект, единствено съм спал в друга стая. След две седмици се разболяха и родителите ми, за които също полагах грижи, колкото ми е възможно.
Не съм имал никакви неразположения, не съм си мерил антитела, не съм променял режима си - единствено ограничих контактите, колкото е възможно.

Elsa Arendale
Elsa Arendale
7 декември, 2021 в 01:19 ч.

Как върви експериментът?

Pavlinka Dancheva
Pavlinka Dancheva
7 декември, 2021 в 02:15 ч.

Elsa Arendale И аз бих искала да зная.

Dob Ril
Dob Ril
7 декември, 2021 в 03:14 ч.

Elsa Arendale Надявам се липсата на отговор да не е индикация как върви ...

Атанас Петров Атанасов
Атанас Петров Атанасов
4 декември, 2021 в 05:50 ч.

Нищо учудващо... Баща ми беше ваксиниран с една доза AstraZeneca, майка ми пропусна възможността и се разболя 1 месец след това. Тя лежа в болница, баща ми не разви симптоми, нито пък аз и брат ми. Живеем на един етаж в една къща. Отделно от това в самото начало на пандемията съм сигурен, че прекарах вируса, без да си правя тест и без някой вкъщи да развие каквито и да е симптоми. Впоследствие се ваксинирах с Pfizer, преди майка ми да се разболее.

Felisia Kitanova
Felisia Kitanova
3 декември, 2021 в 23:29 ч.

А той ваксиниран ли е?

Rositsa Dimitrova-Argirova
Rositsa Dimitrova-Argirova
4 декември, 2021 в 02:00 ч.

Felisia Getsova не

Neven Minev
Neven Minev
4 декември, 2021 в 10:30 ч.

Ще си имате бустерна доза без да ходите да се ваксинирате трети път))))

Natalka Nikolova
Natalka Nikolova
4 декември, 2021 в 07:46 ч.

В момента аз съм с ковид (ваксинирана с две дози пфайзер) мъжът ми не е ваксиниран, дете на 15г. (ваксинирано) дете на 2г и 10 м.всички сме в къщи заедно, не спазваме дистанция (просто няма как). Вече 9 ден от симптомите и 6 ден от положителния тест. За сега никой от тях не е проявил симптоми (дано им се размине). Моите симптоми са леки. Хрема, загуба на вкус и мирис, и леки неразположение на моменти. До сега никой не е боледувал, аз за пръв път.

Maya Gesheva
Maya Gesheva
4 декември, 2021 в 03:16 ч.

Няма гаранция, че ще се заразите! Дано да не се разболявате! Но защо искате да проведете експеримент ?

Калина Грънчарова
Калина Грънчарова
4 декември, 2021 в 11:29 ч.

Дъщеря ми е ваксинирана и преболедувала между двете дози. На 24.11. е била на купон, където е станало масово заразяване. Само тя и един мъж /боледувал и ваксиниран/ не са се разболели. Направила си е тест за всеки случай - отрицателен.

Stassi Andreeva
Stassi Andreeva
4 декември, 2021 в 02:32 ч.

Аз лично не се заразих, когато приятелят ми изкара Ковид, нито развих антитела… 0.05..

Беше 2020, преди да има ваксини…

Ничий индивидуален случай не доказва нищо… 🤷🏻‍♀️😄

Todor Todorov
Todor Todorov
4 декември, 2021 в 03:03 ч.

Stassi Andreeva
Правихте ли секс?

Mariq Coneva
Mariq Coneva
4 декември, 2021 в 07:22 ч.

Todor Todorov, това какво значение има?

Todor Todorov
Todor Todorov
4 декември, 2021 в 19:52 ч.

Mariq Coneva
За заразяването

Anellia Petrova
Anellia Petrova
4 декември, 2021 в 00:43 ч.

И една приятелка си прави такъв експерт, няколко пъти утре приключва третият и тя не се е разболявала. Тя е ваксинирана края на май втора доза Модерна, преди около 2 месеца се разболя мъжът ѝ, след около 20 дни свекър и свекърва и преди 13 дни детето на 5 години, всички са ваксинирани изкараха го леко, температура лека няколко дни, загуба на мирис, детето не е ваксинирано 4-5 дни температура, но и тя леко го изкара гледайки ги на видеообаждане

Todor Todorov
Todor Todorov
4 декември, 2021 в 03:05 ч.

Anellia Petrova
Май е тест по неволя!

Keti Radionova
Keti Radionova
4 декември, 2021 в 09:42 ч.

Не дърпайте дявола за опашката! Намерете друга сфера за експерименти!

Ralitsa Bachvarova
Ralitsa Bachvarova
4 декември, 2021 в 10:24 ч.

Ваксинирани сме с мъжа ми- той с пфайзер, аз с модерна. Още март /април. Края на октомври той се разболя-1 ден темп до 38гр, потене обилно и вдигна захарта. На другия ден беше пушка. Нищо му нямаше. Явно ме зарази, проявих симптоми след няколко дни- лека температура, болки в тялото, загуба на вкус и обоняние и болки в синусите. Също леко го прекарах. Смятам,че ваксините предпазиха от по-тежко протичане. Казаха бустер най -рано след 3м.

Heni Kandzic
Heni Kandzic
4 декември, 2021 в 00:40 ч.

Аз също съм положителна 5ти ден, карам го сравнително леко без температура само първия ден имах 37.3, не ваксинирана на 47г.,с мъжа ми пазим дистанция, но все пак дишаме въздуха в един апартамент.. Проветрявам непрекъснато, и всячески се опитвам да избегна зараза за него, въпреки че той е ваксиниран.. Не намирам за уместно да си правите експерименти.

Silvia Angelova
Silvia Angelova
4 декември, 2021 в 09:41 ч.

За пореден път се убеждавам, че в България, хората съвсем съзнателно си играят на руска рулетка с вируса. 🤦🏻‍♀️
Нямам идея, как се нарича това масово безумие.

Росица Логофетова
Росица Логофетова
4 декември, 2021 в 10:15 ч.

Silvia Angelova Съгласна съм с вас.

Thelma Seele
Thelma Seele
4 декември, 2021 в 11:06 ч.

Silvia Angelova
Знаете ли колко е трудно да се изолира позитивен от непозитивен в един дом? Още повече, ако позитивният е почти безсимптомен?
Нямам познати, изкарали Ковид, които да са имали успех в подобно начинание. Някои се заразиха, други - не.

Nevin Sadakova
Nevin Sadakova
4 декември, 2021 в 11:33 ч.

Thelma Seele Отговорът е прост.Маска за болния задължително и честа смяна,често проветряване и дезинфекция,отделни принадлежности и отделна стая.

Silvia Angelova
Silvia Angelova
4 декември, 2021 в 15:23 ч.

Thelma Seele при желание и адекватна мисъл могат да се вземат мерки, в един дом, позитивен и негативен да са в минимален контакт.
А в конкретния случай, умишлено някой иска да си прави експерименти.
Няма как да разбера подобно безумие.
Или пък това https://www.facebook.com/groups/vaksini/permalink/3189747641256791/

Elena Hinova
Elena Hinova
4 декември, 2021 в 16:51 ч.

Silvia Angelova след като са били заедно в първите дни (преди да е диагностициран) няма никакъв смисъл да се изолират сега. Аз като бях болна не съм се и опитвала да се изолирам от децата си - чак на 3-4ти ден разбрахме, че е ковид.

Silvia Angelova
Silvia Angelova
4 декември, 2021 в 18:20 ч.

Elena Hinova при тази логика, оставам без думи 🤦🏻‍♀️

Thelma Seele
Thelma Seele
5 декември, 2021 в 09:44 ч.

Elena Hinova
Подобен беше случаят с партньора ми миналата година през декември. Желанието за изолация беше голямо, на теория бяхме и изключително добре подготвени, но на практика при нас това с изолацията не се получи. При мои познати родителите и едно от децата бяха позитивни, другите две деца - негативни. Как се спазва изолация в тази ситуация? Просто на практика не винаги се получава оптимално.

Elena Hinova
Elena Hinova
5 декември, 2021 в 10:42 ч.

Silvia Angelova за да не оставате без думи, се информирайте за начина на действие на вирусите. Повечето са най-заразни точно около появата на първите симптоми. След като в този период членовете на семейството са били в близък контакт, изолация след това е след дъжд качулка. Да не говорим колко “лесно” е по принцип да се изолират хора живеещи заедно, особено деца.

Silvia Angelova
Silvia Angelova
5 декември, 2021 в 12:39 ч.

Elena Hinova достатъчно добре съм информирана, за начина на действие на вирусите.
И точно защото знам, действието им, не смятам, че след първи контакт, изолацията става безмислена.

Mets Nat
Mets Nat
4 декември, 2021 в 08:27 ч.

Не съм лекар, но това, което забелязвам е, че хората около мен се разболяват, когато им падне имунитета - например, ако настинат. И при нас има такива примери, дори аз самата - няколко пъти бях в директен контакт с ковид болни миналата година - с колежка по цял ден на работа (2 дни бяхме заедно преди да си направи тест), дори не носех маска, с дъщеря ми в дома... Но тази година след като настинах с мокри крака, на следващия ден веднага температура и хоп - ковидче... А толкова познати неваксинирани и ваксинирани имам, които не се разболяха, въпреки че половинките или децата им бяха с ковид...

Еви Димитрова
Еви Димитрова
4 декември, 2021 в 09:34 ч.

Mets Nat съгласна съм. От родилното съм се заразила с ковид и вкъщи проявих симптоми. От недоспиването и раждането (секцио) ми се бе сринал жестоко имунитета.

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
4 декември, 2021 в 19:16 ч.

Mets Nat Точно така е, моите наблюдения са същите.

Milen Dimitrov
Milen Dimitrov
3 декември, 2021 в 23:32 ч.

Много хардкор експеримент!

Dob Ril
Dob Ril
3 декември, 2021 в 23:43 ч.

Две думи за Вас: вирусен товар. Той може да го изкара леко, защото е хванал случайно, а Вие да се натоварите яко и да загазите. Докладвайте резултата! Стискаме палци да мине леко.

Martin Marchev
Martin Marchev
3 декември, 2021 в 23:47 ч.

Dobril Rdslv, съгласен. Лоша идея за експеримент. Ако имате възможност, по-добре се изолирайте.

Dob Ril
Dob Ril
3 декември, 2021 в 23:59 ч.

Martin Marchev кажете го на нея! Не исках да я отказвам, защото най-вероятно е късно.

Иво Георгиев
Иво Георгиев
4 декември, 2021 в 01:58 ч.

Всеки експеримент има някаква цел, каква е в случая? Ако искате да разберете дали, и с колко ще се вдигнат антителата, няма смисъл, ще се вдигнат, с много. Ако искате да разберете дали ще се заразите, вероятно това ще се случи. Ако искате да разберете дали ще го "карате" леко, това вече си е сериозна заигравка със здравето Ви в дългосрочен план. Може да Ви се отрази добре, в смисъл на повишаване на защитата Ви срещу бъдещо разболяване. Може и боледуването, леко или не, да увреди сериозно здравето Ви, което ще стане ясно след време. Както беше отбелязано по-горе - две думи - вирусен товар. Все едно е да не знаете каква доза от дадена отрова действа като лекарство, каква може да Ви убие, и да решите да си направите експеримет. Знаете, тайната е в дозировката.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари