Моя гледна точка на вашето внимание. Провокира ме да я напиша, една дама- яростна защитничка на хомеопатията. Дамата (лелята) твъдрди, че има много лекари, които не искат или не могат да лекуват, но са превърнали индустрията в бизнес. Аз пък ...

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 17:47 ч.

Моя гледна точка на вашето внимание. Провокира ме да я напиша, една дама- яростна защитничка на хомеопатията.
Дамата (лелята) твъдрди, че има много лекари, които не искат или не могат да лекуват, но са превърнали индустрията в бизнес.
Аз пък твърдя, че именно хомеопатите са нехуманните бизнесмени на нашия век. И ето защо:
- Хомеопатите са тези, които разубеждават родителите да ваксинират децата си с доводи като "естевствен имунитет", "ваксините вредят на организма", "тези заболявания са леки" и др.
- Хомеопатите твърдят, че хомеопатията лекува състояния, като настики, алергии и др. заболявания, които стандартната медицина не може да лекува (е, ясно, че срещу повечето вируси няма препарати)
- Хомеопатите предлагат захарни топченца, които нямат никакъв ефект - нито вредят, нито помагат (ако не смятаме приноса им към инсулинова резистентност :), но друга тема)

Заключение: Хомеопатите имат пряк интерес повече хора да не се ваксинират, за да може повече хора да боледуват, за да може да имат повече пациенти и приходи! Някой трябва да го каже ясно и публично.

Може би трябва да се направи напоитена кампания за хората, подвели се по тази псевдо-наука. Пак да повторя, именно хомепатите агитират пациентите си да не се ваксинират.

А, да! А производителите на хомеопатични продукти герерират огромни печалби - влагане на никакъв материал, никакви лицензи-чиста печалба!

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 23:12 ч.

Някой админите може ли да ми каже коя от думите е обидна като ме цензурира?

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 23:37 ч.

Tsvetelina Pesheva прекалихте. Редно е да се съобразявате как се обръщате към останалите тук. Нападахте всеки, който Ви даваше доказателства, обратно на Вашите разбирания. Колко типично!

Desislava Cooper
Desislava Cooper
20 април, 2024 в 22:40 ч.

Да!!!! Благодаря Ви!!! Докога това ще е възможно в България и лекарите ще бъдат подценявани???

Kamen Nikolov
Kamen Nikolov
22 април, 2024 в 07:36 ч.

Много хора твърдят, че хомеопатията им била помогнала в различни случаи, следователно работи. На всички тези хора е добре да им се напомни, че при всяко тестване на ново лекарство на определен процент от контролната група плацебото им помага и те се излекуват с него.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
20 април, 2024 в 21:06 ч.

Хомеопатията не е класифицирана като лекарствен продукт,нито хранителните добавки.
За бизнес и цени няма да говоря,само влезте в случайна аптека и погледнете регалите,какво е на показ и какво е в чекмеджето зад фармацевта.
А и най-обичам да видя едноминутна реклама в прайм тайма на водеща телевизия на нещо против "настинка"
В кавички, защото мисля,че поне в тази група се научихме,че такава диагноза не съществува!

Ralitsa Horozova
Ralitsa Horozova
23 април, 2024 в 10:24 ч.

Ако хомеопатията работеше нямаше да има ЛЕКАРИ! Точка!

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 11:03 ч.

Не съм съгласна , водила съм детето ми на хомеопат (2различни) и нито са отричали ваксините и забележете антибиотик изписват при нужда след кръвна картина и Антибиограма. Докато личният лекар на децата ги изписват антибиотиците като бонбонки един след друг ей , така за всеки случай без да е нужно .

Яни Георгиев
Яни Георгиев
23 април, 2024 в 11:07 ч.

Diana Väinämö Venus и нещо хомеопатично ,така да си вземе бонусчето от фирмата после.Разликата между Аб и хомеопатията е ,че първите са спасили милиони животи.

Petya Stancheva
Petya Stancheva
20 април, 2024 в 20:09 ч.

Аз мога да кажа от моят личен опит , че хомеопатията помага много при алергии . На 26 години отключих силна алергия и астматичен бронхит. След години активни физически натоварвания, в един момент не можех да изтичам 50 метра. Освен хапчетата трябваше да ползвам и инхалатор. Две години приемах хомеопатия и се оправих. Далеч съм от мисълта , че хомеопатията може да помогне за всичко, но не бива да се отрича, че помага.

Ivona Trayan
Ivona Trayan
20 април, 2024 в 20:17 ч.

Petya Stancheva Алергията ми изчезна без да приемам хомеопатия. Просто казвам 😅

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:20 ч.

Petya Stancheva, 2 години?!?!
И аз имах студова алергия, която изчезна без хомеопатия. Факт!

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 22:19 ч.

Petya Stancheva не работи

Mariana Georgieva
Mariana Georgieva
21 април, 2024 в 15:31 ч.

Petya Stancheva
Точно пък за алергия давах на сина си преди години. Както и аз самата, с астма съм. Разбира се, с нулев ефект и при двамата. И плацебо ефект нямаше как да има.

Емил Ташков
Емил Ташков
21 април, 2024 в 19:01 ч.

Mariana Georgieva ам, така е, като НЕ Й ВЯРВАТЕ... Какво плацебо 😅

Емил Ташков
Емил Ташков
21 април, 2024 в 19:03 ч.

Petya Stancheva имах уртикария, обикалях безрезултатно лекари. Накрая мина с промяна на начина на живот, светоусещането и с поява на щастливи моменти в живота ми. Ако бях ползвал хомеопатия, имаше риск да го отдам на нея.

Kamer Telalyan
Kamer Telalyan
24 април, 2024 в 13:15 ч.

Хомеопатията не е наука със съответния строг доказателствен апарат и опитите за превтъщането й в такава, са опасни и безотговорни. Аз съм последният човек, който ще отрече ползите от билколечението, но само и единствено като съпътстващо основното лечение. Още по-безумното при адептите на природните добавки и хомеопатия, е че те са много против лекарствата, защото са "химия", без да си дават сметка, че хомеопатичният продукт, който взимат като таблетка е също толкова " химия", без желания ефект обаче.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
24 април, 2024 в 13:49 ч.

Kamer Telalyan, билколечението не е хомеопатия. Билколечението има реално действие.

Kamer Telalyan
Kamer Telalyan
24 април, 2024 в 14:17 ч.

Mariya Vinzens , нали уж използват растителни и билкови екстракти заедно с другите с глупости.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
24 април, 2024 в 14:37 ч.

Kamer Telalyan, да, но разредени до такава степен, че дори една молекула от веществато няма останала. Това е основната теория на хомеопатията.

Мартин Кастаманов
Мартин Кастаманов
20 април, 2024 в 22:12 ч.

Хомеопатията и молитвата имат еднакви лечебни свойства 😂, лечебните свойства на растенията са друго нещо, те може да помогнат в зависимост от случая и със сигурност фитотерапията е по-добър избор от хомеопатията.
Ако беше толкова ефикасна хомеопатията, медицината/фармацията щяха да спрат развитието си до ниво хомеопатия и лекарствените продукти нямаше да съществуват, защото нямаше да има смисъл от тях. Намерете си лекари, на които имате доверие, бъдете информирани .Ако имахте доверие на лекаря си нямаше да ходите при хомеопат, който едва ли не да успори казаното от лекаря и да ви препоръча някакви измислени “продукти” със съмнителен ефект.

Диляна Славова
Диляна Славова
20 април, 2024 в 19:30 ч.

От 20 години, аз двете ми деца (на 20 и на 7 години) сме изцяло на класическа хомеопатия, не сме пили НИКАКВИ лекарства (освен хомеопатични, предписани от класически хомеопат). Въпреки това децата ми имат всички задължителни ваксини. Хомеопатът ни не ни е спирал да ги слагаме.
Смятам, че когато човек не е компетентен в дадена област, по-добре да не коментира. Просто не е коректно.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 19:48 ч.

Диляна Славова стига глупости! Просто ви пожелавам да бъдете все така здрави, но със сигурност си е от вас, а не от хомеопатията!

Диляна Славова
Диляна Славова
20 април, 2024 в 19:57 ч.

Десислава Стойкова Бих Ви отговорила, но не е тук мястото. Бъдете здрава и Вие!

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 20:09 ч.

Диляна Славова хомеопатията е шарлатания😉

Диляна Славова
Диляна Славова
20 април, 2024 в 20:16 ч.

Issi Batselova, колкото аз и децата ми не съществуваме. Толкова от мен, по темата. 🙂

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 20:19 ч.

Диляна Славова не знам да има консенсус по темата за Вас и децата, но има научен медицински консенсус по темата хомеопатия и той е, че хомеопатията не лекува, няма полезно действие. Така че просто Ви лъжат. А Вие може и на леене на куршум да вярвате, ако искате, но няма две мнения за хомеопатията в адекватните научни медицински среди.

Katq Hristeva
Katq Hristeva
20 април, 2024 в 21:12 ч.

Десислава Стойкова Много ми е интересно вие с какво се лекувате при вирусни инфекции? И на какво разчитате да имате добър имунитет?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 21:14 ч.

Katq Hristeva, за добър имунитет - превенция и ваксинация. Грип - озелтамивир. Права сте, за много вируси няма лекарства.
Хомеопатните продукти не повишават имунитета.
Знам, че не питате мен, но е добре да се знае.

Katq Hristeva
Katq Hristeva
20 април, 2024 в 21:22 ч.

Mariya Vinzens За мен ежедневната профилактика е в основата на доброто здраве. Благодаря ви за споделянето! 🌸

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 22:24 ч.

Katq Hristeva със сигурност не е с хомеопатия😂

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 април, 2024 в 22:32 ч.

Katq Hristeva профилактиката, която доказано има ефект върху човешкото здраве и то в наистина голям мащаб е тази чрез ваксини, както и редовните профилактични прегледи, които са нещо нормално в развитите страни

Katq Hristeva
Katq Hristeva
20 април, 2024 в 22:38 ч.

Simeon Petrov Благодаря!

Katq Hristeva
Katq Hristeva
20 април, 2024 в 22:45 ч.

Десислава Стойкова Всички сме влезнали в тази група да се информираме. Много е по- лесно в моментите в които не сте съгласна с мнението на някой член да го подминете с усмивка. Нека всеки сам си взима решения с какво ще лекува децата и себе си! Ако вие може да помогнете с опит и съвет, направете го в рамките на добрия тон!

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 22:48 ч.

Katq Hristeva не помня да съм нагрубила някого, убедена съм, че не съм. Отговорих ви точно каквото ме попитахте.

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
20 април, 2024 в 23:46 ч.

Диляна Славова
Хомеопатично лекарство … оксиморон

Кристина Красимирова Георгиева
Кристина Красимирова Георгиева
21 април, 2024 в 15:37 ч.

Диляна Славова Диде,за жалост аз се сблъсках с такъв хомеопат 😞 И то доста посещаван и хвален .
Веднъж се реших да заведа бебо в отчаянието си ,заради продължаваща с месеци кашлица и освен хвърлените пари на вятъра,ушите ми чуха доста глупости.Слава Богу като лекар успявам да отсея глупостите,но мога само да гадая колко от пациентите на въпросния хомеопат не са успели и са се доверили и не са ваксинирали децата си.

Диляна Славова
Диляна Славова
21 април, 2024 в 16:51 ч.

Кристина Георгиева Криси, бих ти препоръчала нашия, но ви идва далечко. Бъдете здрави! ❤

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 април, 2024 в 22:21 ч.

there's no evidence that homeopathy is effective as a treatment for any health condition. There's no evidence behind the idea that substances that cause certain symptoms can also help treat them.

https://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/#:~:text=The%20evidence%20on%20the%20effects%20of%20homeopathy&text=In%202010%20the%20House%20of,can%20also%20help%20treat%20them.

Милена Павлова
Милена Павлова
21 април, 2024 в 10:25 ч.

Хомеопатията не повлиява на хода на никое заболяване и няма свойството да лекува. Със или без нея е все едно. Ако някой се е излекувал от дадена болест, това не се дължи на хомеопатия, а на прилаганото медицинско лечение и/или промяната в начина на живот (редуциране и избягване на рисковите фактори). Примерно, човек с артериална хипертония е понижил стойностите на кръвното налягане, защото е отслабнал с 10 кг, а не от приема на хомеопатични средства.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
20 април, 2024 в 19:29 ч.

За мен е нонсенс, хора които изписват хомеопатия да се наричат лекари. Има повече истина в билкарството. Но в ЕС хомеопатията е регулирана (до колкото четох) да се изписва само от дипломирани лекари, точно с идеята да могат да преценят кога да дават плацебо. Не се случва. В България масата хомеопати са завършили психология в ЮЗУ, м/у другото и си слагат “доктор” заради тази диплома. Но да, силно съвпадат лекарите, които дават хомеопатия с тези, които препоръчват “естествен имунитет”.

Neli Pavlova
Neli Pavlova
20 април, 2024 в 23:30 ч.

Sabina Panayotova За съжаление не сте права. В Германия "хомеопат" може да бъде всеки Heilpraktiker. Heilpraktiker минават само един смешен курс, чиято основна идея е да ги научи да си пращат пациентите на истински лекар, когато нещата загрубеят. Хомеопатията е част от традицията там и повечето хора я приемат за даденост и изобщо не си правят труда да я поставят под въпрос. Дори касите имаха малко хомеопатия в програмата, за да привличат клиенти. За щастие има движение по тая тема, няколко каси вече изхвърлиха хомеопатията и има някакви брожения в лекарския съюз заради някакви допълнителни хомеопатични курсове за лекари.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
20 април, 2024 в 21:42 ч.

Божеееее, как един единствен път хомеопатия не помогна вечно болното ми дете. То не бяха гранули, таблетки, сиропи, дори лук с мед. Нищо, нищо, нищо....

Eva Holm
Eva Holm
20 април, 2024 в 21:46 ч.

Виктория Стойчева Същото! И аз пробвах. Викам. Ще дам шанс. Хем не съм защитник, не съм и върл хейтър ‘дет се вика. Но дадох шанс. Цяла зима. Грам не помогна нищо. Както казахте. Нито сиропи, нито гранулки, нито блистерчета. Пиеше ги месеци наред, здрав, болен. Нямаше значение. Със същия успех можех желирани бонбонки да му давам. Единствената полза, че му харесваше вкуса :)

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 21:47 ч.

Виктория Стойчева , лук с мед повече ще помогне от голата хомеопатия. Според теорията на ховеопатията, в гранулите няма нищо, защото веществото (което и да е) се разтваря във вода да такава степен, че дори и една молекула от него не остава във водата..

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
20 април, 2024 в 21:48 ч.

Eva Holm да ви кажа честно, пробвах да я почна при поредното разболяване и така просто дадох шанс на болестта да прогресира, без традиционните лекарства. Изгубихме време, изпълнени с надежда. Ми не вярвам на това нещо, сигурно затова и не работи у нас :D

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
20 април, 2024 в 21:49 ч.

Mariya Vinzens за съжаление и това не помогна. Преди това бях пробвала в буркан нарязан корен от куркума, джинджифил, лимон, мед и портокал, и тук греда.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 21:50 ч.

Виктория Стойчева, ако вярвате, ще работи, нали? Нали вярвате! Ако вярвате, ще работи, дори и обективно да не работи!

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
20 април, 2024 в 21:50 ч.

Mariya Vinzens на нищо вече не вярвам... гола вяра , а детето по 2 месеца кашля. Айде няма нужда.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 21:51 ч.

Виктория Стойчева, аз затова и при гърлобол нищо не смуча/пръскам. Освен, ако няма лидокаин :)

Eva Holm
Eva Holm
20 април, 2024 в 22:02 ч.

Mariya Vinzens Явно моята вяра не е била силна. Но аз съм си мнителен човек и трудно просто на сляпо се доверявам. Сигурно затова хомеопатията нас не ни ловѝ ;)

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 22:07 ч.

Eva Holm, така като казвате и аз съм много мнителна. Явно къде е проблемът.

Eva Holm
Eva Holm
20 април, 2024 в 22:11 ч.

Виктория Стойчева При напреднали бактериални инфекции нищо природно не помага, лично съм пробвала куп скилидки чесън при тонзилит при себе си (с надеждата да избегна прием на АБ). Не помогна. Трябваше да мина АБ курс. Но пък може би при по-ранен прием (на лук, мед, чесън) , по-силна имуннасистема, и куп други фактори биха помогнали. Тогава вече е според зависи.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
20 април, 2024 в 22:13 ч.

Eva Holmключът май е силната имунна система. На силните с гранулки, вероятно и без, ще мине бързо и леко, при другите не работи.

Eva Holm
Eva Holm
20 април, 2024 в 22:17 ч.

Виктория Стойчева Именно. И моят извод е този. :)

Vanya Ivanova
Vanya Ivanova
21 април, 2024 в 19:06 ч.

Виктория Стойчева в този момент съм точно така. Пия сироп и хапчета, отделно изядох сума ти мед с джинджифил и почти седмица още кашлям като магаре. На всичко отгоре съм астматик.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
21 април, 2024 в 19:07 ч.

Vanya Ivanovaбързо оздравяване!

Антония Гр
Антония Гр
22 април, 2024 в 17:41 ч.

Не искам да влизам в спорове, защото не съм медицинско лице, което автоматично прави мнението ми недотам компетентно. Но все пак ще споделя нашия опит с хомеопатията. Лекуваме детето близо 3 години така, плюс шуслерови соли и до момента не е имало случай в който да приеме различен от тези медикаменти. Има всички задължителни ваксини, нашия хомеопат не е против тях или поне не е изразила негативно мнение. Разбира се, в някакъв момент ще се наложи да се предпише и друг вид лечение, но за момента, нейното върши работа.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
23 април, 2024 в 10:29 ч.

Антония Гр, ако детето Ви е боледувало само от вирусни инфекции, не е чудно, че хомеопатията "работи". За повечето вируси лечение няма. 😉

Антония Гр
Антония Гр
23 април, 2024 в 13:00 ч.

Alexander Atanasov Предполагам, че сте прав :) Тя лекува и нас и се е налагало в конкретни ситуации да ни изписва антибиотици или други медикаменти, не е против тях :)

Rangelova Milena
Rangelova Milena
20 април, 2024 в 19:52 ч.

Пробвах я с първото дете - и захарните топчета, и класическата. Докато сама не забелязах, че и без да я давам все тая - за едно също време си се възстановяваше детето. Май само съм му вдигала кръвната захар.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:54 ч.

Rangelova Milena, именно! Умеете да наблюдавате!

Todor Terziev
Todor Terziev
20 април, 2024 в 18:17 ч.

Все пак не бива да изключваме изключителният ѝ принос към естествения подбор. 🤣

Ana Luis Noriega
Ana Luis Noriega
20 април, 2024 в 19:43 ч.

Да добавя и хомеопатията за "изчистване на организма от тежки метали след ваксиниране".

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:40 ч.

Ana Luis Noriega, звучи яко, нали?

Ana Luis Noriega
Ana Luis Noriega
20 април, 2024 в 21:42 ч.

Mariya Vinzens да, особено като го чуеш от човек с претенции за ученост.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
20 април, 2024 в 22:33 ч.

Ana Luis Noriega ууу туята. Първата лл на децата ми ги черпеше с това след всяка ваксина. Страхотен подход имаше, жалко , че не разпозна една пилорна стеноза на малкото ми бебе, ама за туята знаеше...

Емил Ташков
Емил Ташков
21 април, 2024 в 18:58 ч.

Ana Luis Noriega онова ли дето ти дават да държиш два електрода, а краката ти в легена пускат някаква мътна утайка 😅

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 април, 2024 в 20:38 ч.

A new analysis of more than 200 academic research papers has concluded that homeopathy is not an effective treatment for any disease or condition. Homeopathic medicine involves administering diluted treatments of harmful substances with the hope that the body will be spurred into action by the challenge.

https://www.science.org/content/article/homeopathy-ineffective-study-confirms#:~:text=A%20new%20analysis%20of%20more,into%20action%20by%20the%20challenge.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 април, 2024 в 20:45 ч.

The notion that homeopathy is an alternative to medicine is more based on ideology, faith, and belief than on rationality.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6399603/

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:46 ч.

Simeon Petrov, нещо ката леенето на куршум.

Емил Ташков
Емил Ташков
21 април, 2024 в 19:11 ч.

На няколко пъти съм се опитвал да науча какъв е "успешния" механизъм на действие на хомеопатия. Всеки път катастрофирах в това, не намирах нищо смислено в обясненията. Ами, не става. Обидно е спряно болните дори.

Пламена Раднева-Господинова
Пламена Раднева-Господинова
20 април, 2024 в 18:01 ч.

Напълно съм съгласна с Вас. Хомеопатията може и да е била измислена през 18. век с цел да контрира неефективни (и често нехуманни) медицински практики от тогавашния период, но се е изродила в една печатница на пари впоследствие, която само вреди. То човек като чуе, че хомеопатията лекува всичко - от депресия, та до вирусни инфекции, стига, нали, да вярваш в ефекта на панацеята - би следвало да се запита защо аджеба още се придържаме към конвенционалната хуманна медицина въпреки всичко.

Единствената полза от хомеопатията е за хипохондриците, които евентуално биха се успокоили психически, ако им изпишат нещо, каквото и да е то. Но във всички други случаи, си е направо опасно. Не знам защо при нас такива "алтернативни" медицински течения някак си се приемат за равностойни на реалната медицина - освен хомеопатията, тук може да дадем за пример и чакръкчиите/хиропрактиката.

Tony Karavasilev
Tony Karavasilev
20 април, 2024 в 18:07 ч.

Пламена Раднева-Господинова Хомеопатията като теория е създадена 15-17 години преди да се въведе миенето на ръце.
Какво повече да се каже. 😀

Todor Terziev
Todor Terziev
20 април, 2024 в 19:55 ч.

Виждам, че изскочиха родители в защита на хомеопатията, нормално, то тя е за тях. Изписва се, колкото да е изписано нещо, и родителят да е спокоен, че прави нещо, а не бездейства, докато имунната система си върши работата. 🤣

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:56 ч.

Todor Terziev, дам и докато производителите правят печалби.

Silviya Mircheva
Silviya Mircheva
20 април, 2024 в 20:35 ч.

Todor Terziev абсолютно, на мен добре ми дойде увлечението по хомеопатията докато свикна с идеята, че в повечето случаи организмът може да се справи сам 😁

Eva Holm
Eva Holm
20 април, 2024 в 21:36 ч.

Todor Terziev Така е, защото при малките деца има лимитиран брой лекарства, които са позволени. Знаем все пак родителите колко сме уплашени и гледаме децата да са добре. Принципно педиатърът на детето ми освен лекарства е изписвала и хомеопатия. Давала съм от немай къде защото е в рецептата, но знам че давам бонбонки. Никога не е имало никскъв ефект.

Todor Terziev
Todor Terziev
20 април, 2024 в 21:38 ч.

Eva Holm е да, ние ги ползвахме за малко, именно с идеята детето да разбере какво е лекарство и да свикне.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 11:05 ч.

Todor Terziev което е по-добрият вариант от изобилното изписване на химия и боклуци , за да си взимат лекарите процента .

Яни Георгиев
Яни Георгиев
23 април, 2024 в 12:22 ч.

Diana Väinämö Venus химията лекува.Бонбонките са за залъгване.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 12:23 ч.

Яни Георгиев лекува , но може и да бъде много опасна когато се прекалява . А бонбонките помагат на организма сам да се пребори в определени случаи .

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
23 април, 2024 в 12:26 ч.

Diana Väinämö Venus, а как помага хомеопатията? Може ли да обясните?

Яни Георгиев
Яни Георгиев
23 април, 2024 в 12:27 ч.

Diana Väinämö Venus бонбонките не помагат с нищо, организма сам си преборва вурусите.Я се опитайте с бонбонки да преборите тежка бактериална инфекция.

Todor Terziev
Todor Terziev
23 април, 2024 в 13:52 ч.

Diana Väinämö Venus иронията е, че споменавате "процента, който взимат лекарите". "Химията", както наричате тестваните и доказали своята ефективност медикаменти, поне действат, докато единственото, което прави хомеопатията, е пари за тези които я произвеждат и разпространяват.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 14:06 ч.

Todor Terziev говоря за прекомерното изписване на химия без да е нужно в ужасни количества . Хомеопатията е доста евтина , явно не сте запознат с нея . Когато съм лекувала детето ми е струвало от 3 до 6 лева 🙂 Химията не я отричам , просто нашите лекари прекаляват от там идва всичко , много са некомпетентни .

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 14:08 ч.

Mariya Vinzens не разбрах въпроса ви ?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
23 април, 2024 в 14:22 ч.

Diana Väinämö Venus, еФтина?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
23 април, 2024 в 14:22 ч.

Diana Väinämö Venus, какъв е принципът на действие на хомеопатията.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 14:35 ч.

Mariya Vinzens в нета има инфо предостатъчно , поровете се щом ви интерисува 👍

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
23 април, 2024 в 14:44 ч.

Diana Väinämö Venus, типичен отговор на хомеопат. Дори поддръжниците на хомеопатията не знаят как работи тя.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 14:51 ч.

Mariya Vinzens аз съм наясно , защото съм се интересувала . Първо изправано върху мене след това и детето ми беше лекувано с хомеопатия . Така ,че ако ви интересува и вие ще тръгнете по тези стъпки . Това е моят опит , няма да ви убеждавам , защото не това е начина .

Todor Terziev
Todor Terziev
23 април, 2024 в 15:37 ч.

Diana Väinämö Venus вашите може и да прекаляват, сменете ги, щом разбирате повече от тях. А тия 3-6 лв все едно сте ги хвърлили в казана. По-добре купете на детето някой готин шоколад.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 15:52 ч.

Todor Terziev те си свършиха работата и не беше никак напразнI . Шоколада не е особено полезен , специално моето дете след 2г.го опита .

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 15:53 ч.

Todor Terziev смених даже държавата 😂

Todor Terziev
Todor Terziev
23 април, 2024 в 16:18 ч.

Diana Väinämö Venus о, боже, това се опитваме да ви обясним - хомеопатията не е свършила нищо, имунната система е свършила всичко. Това е, като да правиш жертвоприношения за да няма земетресение.

Diana Väinämö Venus
Diana Väinämö Venus
23 април, 2024 в 16:31 ч.

Todor Terziev има и го този момент , наясно съм . Вие посещавал ли сте хомеопат?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
23 април, 2024 в 16:41 ч.

Друг интересен факт е, че повечето повечето почитатели на хомеопатията, са поклонници и на астрологията 🤣

Todor Terziev
Todor Terziev
23 април, 2024 в 16:42 ч.

Mariya Vinzens мдам, еднакво ефективни са. 🤣

Todor Terziev
Todor Terziev
23 април, 2024 в 16:43 ч.

Diana Väinämö Venus да

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 18:51 ч.

Това може да го каже само човек който си няма понятие от хомеопатия и що е то това нещо.
И всъщност какво са захарните топчета.
Вашата гледна точка си е ваша и е много хитро да я изложите именно в тази група защото си гарантирате 100% подкрепа и така ще продължите по коловоза и ще надъхате хората да коментират пост който не носи никаква полезна информация.

И не, не искам да подминавам подобни постове защото е хубаво хората да се научат да се съмняват във всичко и да си проверяват информацията. Важно е да сте критични към всичко защото колкото хора, толкова и истини.
Не ви упреквам просто не ми харесва назидаделния и подигравателен тон към хората които са се убедили в ползите на хомеопатията и не само. Заключенията ви също не става ясно на каква база са и поради тази причина класифицирам написаното като провокация.

Иначе лекувам децата си при хомеопат който не е против ваксините и изписва антибиотик когато той е необходим. Децата ми имат всички задължителни ваксини. И да, хомеопатията работи, но за да се убедите е нужно малко да се разширите и да приемете и другата истина.🙂

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 18:57 ч.

Tsvetelina Pesheva, именно! Разковничето е във фразата “изписва антибиотик, когато е необходимо”. Когато не е необходимо нищо, изписва захарни топчета.
Всъщност доста съм запозната, с това какво е хомеопатия.
А, вие, ако наистина искате да ме оборите, споделете при какви заболявания е помогнала хомеопатията на децата ви.
Аз ще ви дам пример с моето дете. Беше на 2 с отит. Лекарка (американка) ми каза, че няма да изпише нищо на дъщеря ми, защото е вирусна инфекция и ще мине от самосебе си. Аз изпаднах в потрес. Нали в БГ, изписват веднага антибиотик при отит. Мина и точно, както каза лекарката. Вашата хомеопатка щеше да ви даде нещо със завъртяно име и струващо доста пари! Признайте!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:01 ч.

Tsvetelina Pesheva, изпитвам възмущение, като чуя, че на някой пенсионер е изписано нещо хомеопатично! И без това са в онеправдано положение, хомеопатите им вземат още пари!

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 19:14 ч.

Mariya Vinzens
🙂 Съжалявам, но не виждам смисъл да си говорим на тази тема, нито имам намерение да оборвам мнението ви по какъвто и да е начин.
Хомеопатичното лекарство е 10-15лв и това е. Не ми се виждат доста пари.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:17 ч.

Tsvetelina Pesheva, като се има предвид, че няма никакъв разход за суровина, е скъпо.
Току-що реагирахте по стандартния начин за последовател на хомеопатията: когато бъде помолен да даде пример с цел доказателство, говори общи неща.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
20 април, 2024 в 19:25 ч.

Mariya Vinzens хомеопатията работи - лекува настинка за 7 дни. Ликуйте, търгаши!

Димитър Костов
Димитър Костов
20 април, 2024 в 19:29 ч.

Tsvetelina Pesheva я давайте Инфлуцид при 39.5 температура. 🫣

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 19:29 ч.

Mariya Vinzens
Ще ви дам пример и бих ви разказала ако сте ми приятел а вие не сте ми никаква.
Искате доказателства а реално вие сте тази която пльосна личното си мнение в група за ваксини на тема против хомеопатията.
Подчертавам мнение, не знание.

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 19:31 ч.

Димитър Костов
Е неее по добре направо антибиотик за всеки случай🤭

Димитър Костов
Димитър Костов
20 април, 2024 в 19:37 ч.

Tsvetelina Pesheva нещо за антипиретици да сте чувала, или вместо тях давате хомеопатия?

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 19:44 ч.

Димитър Костов
Давам антиперетици когато има нужда от тях! Цифрата на термометъра не е определяща за нуждата от антиперетик. Определещо е състоянието на детето. Давала съм при 37.5 и на същото дете на съм давала при 39😉

Димитър Костов
Димитър Костов
20 април, 2024 в 19:46 ч.

Tsvetelina Pesheva чудесно. Значи хомеопатията е измама😉

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 19:47 ч.

Tsvetelina Pesheva хомеопатията “работи” там, където и без лекарства би се справил организма сам. За другото, както сама споменавате, са необходими антибиотици, операции и прочее интервенции и лекарства.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 април, 2024 в 19:50 ч.

Tsvetelina Pesheva съжалявам, но научният консенсус е, че хомеопатията няма ефект

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:51 ч.

Sabina Panayotova, точно!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:52 ч.

Tsvetelina Pesheva, мнение образувано на векове събрани данни и научно-потвърдени факти!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 19:53 ч.

Tsvetelina Pesheva, както желаете. Но по този начин не доказвате тезата си, че Х работи..

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 19:59 ч.

Simeon Petrov
Разбирам ви и знам, че сте един от лекарите тук и уважавам мнението ви. Аз обаче се усъмних в някои неща и опитах други с децата си. Получи се така, че едното ми дете му беше изписван антибиотик всеки месец по два пъти а реално към днешна дата е на 8г и не е пила нито веднъж.
Разберете ме и мен, че няма как някой да ме убеди, че не работи.
И до ден днешен винаги водя детето си на лекар и след това на хомеопат. И виждам колко лекарства по рецепта спестявам на децата си.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 19:59 ч.

Tsvetelina Pesheva а вие вероятно го споделяте в качеството си на лекар?😉

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 20:07 ч.

Tsvetelina Pesheva хомеопатията е шарлатания. Знам, че няма да повярвате, но е така.😂

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 20:09 ч.

Issi Batselova
И те така говорят за вас🤣
Не за вас като личност.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 20:10 ч.

Tsvetelina Pesheva наистина ли не разбирате, че детския организъм до 7 годишната си възраст вече се е срещнал с повечето вируси, превръщащи се или не, в бактериални инфекции, които сте лекували с антибиотик? И да, нормално е децата след около 8 вече да не боледуват толкова често, ако са без съпъстващи проблеми по принцип. Не хомеопатията, а детето вече е с “по-тренирана” имунна система. А, колкото до това, че бонбоните са 15 лв, да, но пък модерен хомеопат струва около 150-200 лева преглед😁

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 20:10 ч.

Tsvetelina Pesheva а кои са те? И кои сме ние?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:11 ч.

Tsvetelina Pesheva, това е недопустимо да го пишете на д-р Бацелова! Явно защо сте в тази група.

Tsvetelina Pesheva
Tsvetelina Pesheva
20 април, 2024 в 20:20 ч.

Issi Batselova
Няма ние и вие. С каква цел е одобрен този пост? Да ни предпази от хомеопатията или да провокира такава отвратителна комуникация на никого не полезна в иначе полезна група?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:23 ч.

Tsvetelina Pesheva, с цел да разобличи шарлатанията. Още повече във връзка с нарастващия брой на заболели от пертусис. А хомеопатите са тези които разпространяват грешни неща за ваксините и съветват родителите да не ги поставят. Затова! А вие, ако искате подминете!

Issi Batselova
Issi Batselova
20 април, 2024 в 20:23 ч.

Tsvetelina Pesheva нима считате, че Ви дължим обяснение защо и как администрираме групата?

Silviya Mircheva
Silviya Mircheva
20 април, 2024 в 20:31 ч.

Tsvetelina Pesheva аз, убедена от всички, които се кълнат в ефективността й, пробвах. Отидох първо при един хомеопат, но още като ми намекна, че родилното петно на дъщеря ми е от ваксините и да помисля дали да ваксинирам второто дете, не усетих да е "моят човек". Отидох при друга - вдъхваше ми доверие, беше дипломиран лекар и е много препоръчвана в града. Ами за година и половина не видях разлика в боледуванията когато давам хомеопатия и когато не давам нищо. Сина ми започна да прави ларингоспазми и вместо да започна от ден 1 с конвенционално лечение, аз го мъчих със захарни топчета под зоркото око на въпросната дама, което сега като се замисля си е абсолютна родителска небрежност. Моят опит на 100% потвърждава науката и това, че хомеопатията е най-вече плацебо.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:36 ч.

Silviya Mircheva, подобно на вашия пример една хомеопатка мъчи племенника ми със захар. А той си беше за антибиотик. 2 месеца зимата кашля..

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 20:44 ч.

Tsvetelina Pesheva, а и за да провокирам хората да мислят кой и как печели от нищонесъдържащи бонбонки!

Neviana Rashkova
Neviana Rashkova
20 април, 2024 в 20:46 ч.

Tsvetelina Pesheva Всеки, който е учил химия и физика знае, че хомеоптията е най-голямата измислица и заблуда и източник на пари. Не може нещо, което го няма (няма активно вещество) да работи по какъвто и да е начин, освен психологически. А иначе плацебото действа, за който вярва, че пие някакво лекарство. По-добре ходете на църква, това поне не струва нищо. И работи също толкова, колкото и хомеопатията. 🤣😂Хората са толкова заблудени, чак е жалко.😢

Simeonova Iliana
Simeonova Iliana
20 април, 2024 в 21:39 ч.

Silviya Mircheva Вие сте от моя град и предполагам кои са имената ...радвам се,че не съм заложила на "захар" ...

Eleonora Grigorova
Eleonora Grigorova
20 април, 2024 в 22:52 ч.

Mariya Vinzens Извинявам се, че се намесвам в чужда дискусия, но веднага давам пример със себе си - преди три години се връщам от море с кашлица и температура. Температурата мина, но кашлицата остана. И се започна - един антибиотик (не стана), снимка (чиста), УНГ и втори антибиотик (пак не стана), между тях половин аптека изпих в това число противоалергични, е......оознайте, не стана. Минаха 40 дни, отрових се с лекарства, но тази кашлица си стоеше (теахеит). Не вярвах в хомеопатията, но след като всички лекари ми казаха, че не знаят , защо кашлицата стои, реших - отивам на хомеопат. С първият препарат, ще ви изненадам ли - не стана. С вторият обаче, след два приема и кашлицата беше на половина. На следващия ден я нямаше, както и дразненето в трахеята. Ами, не вярвах, но конвенционалните лекарства не можаха да направят и на половината от това, което направи хомеопатията. Ето примерът, който искахте! 🙂

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 23:26 ч.

Eleonora Grigorova, почти същият случай с дъщеря ми. Нищо не и дадох, един ден съвсем спонтанно и изведнъж, кашлицата спря. Ако бях давала хомеопатия, щях да си мисля, че е от това.
Просто сте се излекували. А може и да е било някакво дразнене от нещо от околната среда. После сте го избегнали и сте се излекували. Няма нещо кой знае какво за чудене.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 23:44 ч.

Mariya Vinzens дам, изпиват половината аптека, минава време и лекарствата започват да действат, но по случайност предния ден взимат хомеопатия и “о, чудо”, ами не, просто е трябвало време лекарствата да подействат. 🤦‍♀️

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 април, 2024 в 23:48 ч.

Mariya Vinzens нещо ме объркахте

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
20 април, 2024 в 23:50 ч.

Десислава Стойкова, възможно е. Извинявайте! AI на ФБ не е безгрешен.
Отново се извинявам!

Mario Zlatkov
Mario Zlatkov
21 април, 2024 в 01:05 ч.

Tsvetelina Pesheva КАК работи хомеопатията, КЪДЕ, КАКВО е излекувала? Мой бивш колега пръсна сума ти пари по хомеопати гурота, какви ли не препарати му мешаха на чаталджа, защото детето му имаше проблем с трета сливица. След всички пари и изгубено време и празни надежди, се наложи да извадят слвицата. Хомеопатията може да ми излекува най-много някой риновирус, който и без каквито и да е препарати минава за 7-10 дни. Пълна шарлатания!

Neviana Rashkova
Neviana Rashkova
21 април, 2024 в 09:52 ч.

Eleonora Grigorovaне знам в коя област на науката сте специалист, но може би знаете, че един пример, един случай, наблюдаван в условия, извън контролиран клиничен експеримент, с изключване на странични фактори, не е доказателство за нищо.

Моника Поповска-Петрова
Моника Поповска-Петрова
21 април, 2024 в 14:39 ч.

Eleonora Grigorova Съвпадение

Dimitar Georgiev
Dimitar Georgiev
22 април, 2024 в 21:39 ч.

Tsvetelina Pesheva права сте! абсолютно права! ето линк, който да препращате на невежите да се образоват: https://www.howdoeshomeopathywork.com/

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
22 април, 2024 в 22:34 ч.

Mario Zlatkov, има една хомеопАтка, която твърди, че лекува брадавици с хомеопатия.. Трябва обаче да пиете и да мажете минимум 3 месеца.
П.С. Тази е за отнемане на дипломата!


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари