Мечтата на нар0дЪ се сбъдва. Всеки боледува непрестанно и трупа имунитЬет. Децата също са свободни от "лошите маски". Е, пълнят се отделенията, но то за здраве

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 януари, 2023 в 13:35 ч.

Мечтата на нар0дЪ се сбъдва. Всеки боледува непрестанно и трупа имунитЬет. Децата също са свободни от "лошите маски". Е, пълнят се отделенията, но то за здраве.

Vladimir Vladimirov
Vladimir Vladimirov
6 януари, 2023 в 14:52 ч.

Елена Светлева
Елена Светлева
6 януари, 2023 в 14:14 ч.

Болна съм(хремава)наложи ми се да отида вчера до куриера.Момичето там ме пита защо съм с маска?
-Ами защото съм болна!
Еее,голяма работа беше отговора.

Никола Иванов
Никола Иванов
6 януари, 2023 в 14:36 ч.

Елена С.
Защо въобще отидохте, като сте болна?

Елена Светлева
Елена Светлева
6 януари, 2023 в 14:39 ч.

Никола Иванов Защото така съм решила :)

Никола Иванов
Никола Иванов
6 януари, 2023 в 14:41 ч.

Елена С.
Ааа, защото всеки сам си преценя.
Е, защо тогава критикувате другите за решенията им?

Елена Светлева
Елена Светлева
6 януари, 2023 в 14:42 ч.

Никола Иванов 🤣🤣🤣Сериозно!Кой критикувам?Този,който не иска сам да се пази, а иска другите да го пазят ли?

Eugenia Mireva
Eugenia Mireva
6 януари, 2023 в 15:13 ч.

Елена С. Правилно сте постъпили (защо сте отишли болна, не ме възмущава, понякога се налага - можеше да сте в болница или на друго обществено място, което не търпи отлагане). В цивилизованите общества първият, който взема мерки, за да предпази останалите, е болният. Още преди ковид съм срещала хора (не у нас) с маски, защото ТЕ може да сеят зараза. Аз съм го правила на работното място (също с хрема), когато не беше възможно да взема болничен и да отсъствам. Гледаха ме като ненормална, макар че пазех тях.

Veronika Petrova
Veronika Petrova
6 януари, 2023 в 15:25 ч.

Елена С., Преди ковид, кажете ми честно, с маска ли ходихте до куриера (хремава)?

Елена Светлева
Елена Светлева
6 януари, 2023 в 15:27 ч.

Veronika Petrova А вие ;)

Veronika Petrova
Veronika Petrova
6 януари, 2023 в 15:27 ч.

Не

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 януари, 2023 в 15:30 ч.

Нека Ви шокирам - още 2009 съм носил маска. Дори тогава и мои съученици си купиха и носиха.

Zlatina Nikolova
Zlatina Nikolova
6 януари, 2023 в 16:43 ч.

Никола Иванов , е стига де, жената е била с маска, все пак. Проявила е достатъчно отговорно отношение, не е като да не е пазила околните. Нека не отиваме в крайности.

Десислава В. Димитрова
Десислава В. Димитрова
6 януари, 2023 в 16:46 ч.

Veronika Petrova, аз ходех с маска и преди Ковид, винаги, когато съм имала симптоми на разболяване 🤷‍♀️

Veronika Petrova
Veronika Petrova
6 януари, 2023 в 17:25 ч.

Десислава В. Димитрова, поздравявам Ви за което.

Veronika Petrova
Veronika Petrova
6 януари, 2023 в 17:26 ч.

Simeon Petrov, само 2009г ли (тогава имаше свински грип) или от 2009 до днес

Kordeva Ayshe
Kordeva Ayshe
6 януари, 2023 в 18:36 ч.

Десислава В. Димитрова и аз така, че и спирт си носех ,за да си пръскам ръцете . Даже и напълно здрава ,в грипните епидемии. Странно ме гледаха 😃

Десислава В. Димитрова
Десислава В. Димитрова
6 януари, 2023 в 18:42 ч.

Айша Кордева, признавам си, че здрава не съм носила маска, но усетех ли, че тръгвам да се разболявам винаги слагах маска

Martina Gocova
Martina Gocova
7 януари, 2023 в 00:04 ч.

Елена С. Аз си ходя в градския и болница с маска и хич не ми пука, че ме гледат като прешалец

Alexandra Evtimova
Alexandra Evtimova
6 януари, 2023 в 18:43 ч.

Няма ли дя обявят грипна ваканция най-после? 😔

Живка Иванова
Живка Иванова
6 януари, 2023 в 20:53 ч.

Ееееех, мили хора,ако ИМАХМЕ съзнание и чувство за отговорност,ако бяхме обедитени около общото благо,а НЕ само егоестично за себеси ,на това ли дередже щяхме да сме като нация и държава?Разделен и насъскан срещу братя народ,лесно се управлява и стриже?😥😡

Ния Стаменовска
Ния Стаменовска
6 януари, 2023 в 13:51 ч.

На тези, дето го одобряват това, им пожелавам да го изпитат. Друг начин да се осъзнаят просто не виждам. Горките деца... Какъв ужас изживях два пъти за половин месец - за състоянието на детето, за отношението и спешността в спешното, за отношението на лекари и сестри, за условията в болницата - само аз си знам. И нямам избор дори срещу заплащане да отида другаде на частно в нашата прекрасна иначе Враца. Само в държавната болница, а състоянието на детето не позволяваше да пътуваме изобщо. Няма значение кой си, какво работиш, колко пари имаш - избор няма тук. Единствена и неповторима е болницата, а от спешното ни имаше едно видео как жена почина, докато настояват за личната й карта, вместо да повикат лекар... И все пак онзи ден чета в една местна група как няма нищо нередно болни деца и родители да се мешат със здравите в парковете...

Надя Борисова
Надя Борисова
6 януари, 2023 в 16:11 ч.

Питам се защо миналата година, когато нямаше такъв бум на болни деца (поне в класовете на синовете ми и в други в нашето училище) се затвориха училищата, а сега, когато са по половин клас няма епидемия?

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 януари, 2023 в 16:25 ч.

Надя Борисова да напомня ли за смъртоносната Делта-Омикрон вълна от есента на 2021/началото на 2022?

Tsveti Dimitrova - Genovska
Tsveti Dimitrova - Genovska
6 януари, 2023 в 20:15 ч.

Надя Борисова 😳 не е имало болни деца?

Desi Angelova
Desi Angelova
7 януари, 2023 в 05:11 ч.

Ето една от причините училищата и детските градини/ясли да гъмжат от болни деца.
Взето е от майчинска група, след поредния пост за болни деца в училище.

Desi Angelova
Desi Angelova
7 януари, 2023 в 05:11 ч.

Desislava Valcheva
Desislava Valcheva
7 януари, 2023 в 13:40 ч.

Нашата педиатърка коментираше, че тази година боледуваме повече защото след две години с маски имунитета ни е отслабнал и хващаме по лесно всеки вирус. Може би и двете крайности не са ок, изцяло премахване на маските особено пред лекарски кабинети, аптеки или просто когато сме болни и се налага да отидем някъде, и постоянно слагане на маски навсякъде.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
7 януари, 2023 в 15:48 ч.

Desislava Valcheva носенето на маски няма как да е вредно :)

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
7 януари, 2023 в 15:59 ч.

Desislava Valcheva носенето на маска няма имуносупресивен ефект. Най - общо казано, липсата на контакти с вируси през последните две години намалява попушационния имунитет срещу тях, но това не значи, че самата имунна система е притисната. 🙂

Desislava Valcheva
Desislava Valcheva
7 януари, 2023 в 16:45 ч.

Alexander Atanasov не споря, тук в Италия общото мнение е, че колкото повече вируси се изкарват толкова по-силен имунитет се създава. С изключение на вирусите, които са силно опасни и за които има ваксини. Боледуването в детска възраст е нещо, което се смята за необходимо зло. Смята се, че проблем е не дали детето хваща вируси, а как ги изкарва, ако е леко в повечето случаи не се обръща особено внимание. Една част слагаме и ваксини срещу грип, но тази година имаше много слаба кампания и много малко хора сложихме ваксини на децата си.

Issi Batselova
Issi Batselova
7 януари, 2023 в 16:48 ч.

Desislava Valcheva за съжаление Ви е консултирало лице, което не разбира нито от маски и лични предпазни средства, нито от имунна система.

Angel Balinov
Angel Balinov
7 януари, 2023 в 17:13 ч.

Тази хипотеза не е издържана, симптомното боледуване от ОРЗ не е признак на нисък имунитет, по-скоро обратното.

Джинджър Николова
Джинджър Николова
7 януари, 2023 в 11:41 ч.

Защо не кажете от къде идва тази вълна гадове такива! Масово пръскане с отрови, ако всеки си направи кръвен тест за тежки метали(които бавно, но сигурно убиват) ше е с поне 3 броя такива, заразата, вируса се сипе от самолетите, които чертаят смъртоносни картинки по небето и част от народа нехае, за това болниците са пълни, излезеш на,, чист въздух,, и се прибираш с хрема най-малко!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
7 януари, 2023 в 11:43 ч.

Джинджър Николова шегувате се, нали?

Джинджър Николова
Джинджър Николова
7 януари, 2023 в 11:59 ч.

Simeon Petrovами честно казано не ми е до шеги, защото в момента се лекувам от отровите които всеки божи ден поглъщам при работа в градината, това са всекидневни наблюдения и опити от мен(освен, че вече има много документи, доказателства от цял свят, с които едно смело българско момче се опитва да покаже истината, но уви малко са прогледналите) отивайки на работа всичко е наред, започвам да режа храсти, почиствам листа и започва едно неистово кихане и хрема до като привърша, на път за вкъщи(около час) все едно нищо не е било, растенията и те не са както преди време, а аз от 21 години работя само това от 2005-7 пръскането беше жестоко и се отрази доста сериозно на здравето ми! Който иска да вярва,свободна воля има всеки да избира, при мен опита и всичко останало не може да ме убеди, че белите линии са безопасни!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
7 януари, 2023 в 12:00 ч.

Джинджър Николова reality check - вируси, бактерии и тн съществуват от много преди самолети да летят :) . Au revoir.

Anellia Petrova
Anellia Petrova
7 януари, 2023 в 12:35 ч.

Джинджър Николова спрете да общувате с духове и извънземни не Ви понасят техните храни и напитки. Потърсете сродни души на ул. Доктор Любен Русев 1,п.к.1113,гр София

Деница Иванова
Деница Иванова
7 януари, 2023 в 15:55 ч.

Джинджър Николова ти си чист трол, госпожа! Друго обяснение няма, освен ако не си за лечебното заведение на ул. Любен Русев, както са те посъветвали ;)

Issi Batselova
Issi Batselova
7 януари, 2023 в 16:50 ч.

Джинджър Николова тежки метали😂😂😂

Petrova Sunny
Petrova Sunny
7 януари, 2023 в 18:35 ч.

Джинджър Николова
Още една луда 😂

Evgeni Anev
Evgeni Anev
7 януари, 2023 в 21:34 ч.

Simeon Petrov явно не, по-скоро е объркала групата...

Evgeni Anev
Evgeni Anev
7 януари, 2023 в 21:35 ч.

Petrova Sunny не, не е луда, просто е социопат.

Nikol Nev
Nikol Nev
6 януари, 2023 в 15:22 ч.

Иначе маски на Бай Ганя не му трябват. Днес ходих за бележка за градината. От три кабинета, пред които чакаха сумати хора само аз с маска. Що да не ми заразят здравото дете, което на 1.6 г и няма как да му сложа такава?!!Онзи ден отивам в лабораторията на регистратура дамата кашля, видимо болна, хремава ми прави забележка, че от маската МИ и понеже ушите и били заглъхнали, не чувала какво и говоря 🤔

Ивелина Ватева
Ивелина Ватева
6 януари, 2023 в 16:49 ч.

Еееей! Тъп народ и това си е... Нали маските бяха, за да си мълчим. Ами сега не мълчите, и тогава не мълчахте. Кашляйте и се давете в собствената си глупост. За жалост страдат малките дечица, които плащат за тъпотата на възрастните...

Lilly Milly
Lilly Milly
6 януари, 2023 в 19:24 ч.

Децата са най-голямата жертва на нашия начин на живот, за съжаление. 🙁
Детските заведения са абсолютен кошмар и винаги са били. Никаква вентилация, по 20-30 деца цял ден стоят затворени в малки помещения, почти никаква дистанция и хигиена особено при по-малките. С две думи, абсолютен рай за всякакви вируси, бактерии и епидемии. Това е причината децата непрекъснато да боледуват, защото са принудени да живеят в ужасно нездравословна среда.
Най-лошото е, че много родители си мислят, че всичко това е нормално и полезно за децата едва ли не, трупали имунитет и т.н., което няма нищо общо с реалността.
Ясно е, че хората са принудени да си пращат децата във въпросните заведения, но ако имаше малко повече осъзнатост колко неестествено и вредно е това поне щяха да изискат някои промени като по-малки групи и пречистване на въздуха, в затворените помещения но тъй като тези неща струват пари, по-лесно е нищо да не се прави, а на хората да се внуши, че това е нормално.

Teodora Tsingileva
Teodora Tsingileva
6 януари, 2023 в 20:29 ч.

Децата не са приоритет на държавата, нито за съжаление и в обществото...

Митко Василев
Митко Василев
6 януари, 2023 в 21:03 ч.

Teodora Tsingileva , на половината родители, като че също не са им приоритет.

Issi Batselova
Issi Batselova
7 януари, 2023 в 16:52 ч.

Митко Василев ето това е още по-плашещото

Issi Batselova
Issi Batselova
7 януари, 2023 в 16:52 ч.

Teodora Tsingileva напълно съм съгласна

Anellia Petrova
Anellia Petrova
6 януари, 2023 в 15:37 ч.

Всъщност коктейлът тази година е комбинация от Covid 19 и H1N1, навсякъде се разболяват и в България и в чужбина,с тази разлика, че в чужбина здравната система е по организирана, болницата с достатъчно оборудване и лекарства, лекарствата безплатни и най-важното повечето ваксинирани и съответно не се стига до болнично лечение. Маски и дезинфектанти трябва да са станали вече част от живота ни. Аз маска нося от началото на пандемията и все още не съм се разболявала от Covid 19 (за протокола ваксинирана съм)

Ivan Kasabov
Ivan Kasabov
6 януари, 2023 в 17:34 ч.

Anellia Petrova Интересно ,че аз се разболях от нещо и го диагостицираха в една частна мексиканска болница(докато бях на почивка) като грип тип Б.Всички бързи ковид тестове бяха негативни ,мина ми за 1 седмица ,но загубих обоняние и вкус ...месец и нещо след това ,едвам си върнах 50/60 % от обонянието и вкуса .Та ми е странно дали от инфлуенца можеш да загубиш вкус и мирис ,като това са типични ковид симптоми ?

Iliyana Ilieva
Iliyana Ilieva
7 януари, 2023 в 15:04 ч.

Ivan Kasabov Не, не са типични за Ковид само, а и за много други вируси. Освен това, не е задължително при всеки да протече с еднаква симптоматика.

Ivan Kasabov
Ivan Kasabov
7 януари, 2023 в 15:11 ч.

Благодаря за отговора :)

Emma Iv
Emma Iv
7 януари, 2023 в 17:12 ч.

Anellia Petrova във Виена и още два големи града детските отделения са препълнени от декември. Буквално има деца лежащи в коридорите.

Златка Петрова
Златка Петрова
7 януари, 2023 в 20:52 ч.

Anellia Petrova Не е вярно, че не се стига до болнично лечение в чужбина. В Германия детските отделения са пълни, лекарите алармираха за недостиг на легла още средата на декември. Маските там не помагат - вирусите се пренасят вдетските ясли и градини, от там и на родителите даже.

Anellia Petrova
Anellia Petrova
7 януари, 2023 в 21:05 ч.

Златка Петрова сравнете процента на болни в България,с прекрасната здравна бг система, изнемогващи лекари и липса на материали, апаратура, лекарства и тн. Със същите гореспоменати в чужбина 😉 като се добави в липсата на здравословна култура на голям процент на българите, като ваксини за Covid 19 и грип имат малък процент от населението, като добавим, че и задължителни и препоръчителни ваксини избягват, като се добави и това,че мерки (от самосебе си) не се спазват...става страшно.

Златка Петрова
Златка Петрова
7 януари, 2023 в 21:28 ч.

Anellia Petrova Всичко е така както казвате, но все пак моите внучки не можаха да се доберат до лекар в Германия за да ги преслушат със слушалка повече от 4 дни. Аз тук щях да съм им осигурила лекарски преглед на втория ден след като започнат да кашлят. Така че, не всичко там е много по-добре от тук и не всичко тук е за тотално отричане в здравеопазването.

Дияна Петкова
Дияна Петкова
6 януари, 2023 в 13:41 ч.

И в Бургас е същото. Правят списъци с чакащи за прием. Грип , ковид, варицела, мононуклеоза... "Ама то е хубаво да си го изкара".

Galq Georgieva
Galq Georgieva
6 януари, 2023 в 13:49 ч.

Дияна Петкова Вчера ми се наложи да посетя военна болница,познайте само кой беше с маска😢

Димитър Костов
Димитър Костов
6 януари, 2023 в 13:59 ч.

Galq Georgieva вероятно ти? Или и доктора може би..🤔

Galq Georgieva
Galq Georgieva
6 януари, 2023 в 15:32 ч.

Димитър Костов Аз,нито доктора,нито сестрата,нито регистратура,нито някой в коридора.

Marina Stoyanova
Marina Stoyanova
6 януари, 2023 в 16:26 ч.

Дияна Петкова Оо, много ни е хубаво. Чудесно даже си караме грип А, навръх НГ бяхме в спешното за 40 градуса темпепатура на 3-годишното и се чудехме къде да денем 5-месечното. Накрая и то се зарази, заедно с нас. Хубаво да си го изкараме четиримцата, нищо, че не сме спали от 10 дни и станахме на зомбита вече

Дияна Петкова
Дияна Петкова
6 януари, 2023 в 16:31 ч.

Marina Stoyanova , е, имунитетът при грип А е около месец след преболедуване, ако го приемем за хубаво .

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
6 януари, 2023 в 17:04 ч.

Дияна Петкова
Ама и грип Б има…

Marija Mateska
Marija Mateska
6 януари, 2023 в 17:11 ч.

Дияна Петкова , от къде идва този мит “хубаво е да го изкара”?
Всеки ден се питам, що за едноклетъчно трябва да си, да смяташ, че е хубаво да се изкара болест? При това, без да създава имунитет. Не мога да разбера това и страшно ми е тъжно за децата.

Дияна Петкова
Дияна Петкова
6 януари, 2023 в 17:14 ч.

Marija Mateska , от същите лекари, които са против незадължителните ваксини.

Marija Mateska
Marija Mateska
6 януари, 2023 в 17:17 ч.

Дияна Петкова , да ги направим задължителни и вече ще са безопасни😂
Ако лекар каже-“по-добре да го изкара”, бих бягала надалече.

Irina Popova
Irina Popova
6 януари, 2023 в 19:25 ч.

Профилактичен преглед при гинеколог преди 2 години. Питам за ваксина срещу HPV. Той ми казва "Не, в никакъв случай. Има смъртни случаи." Питам къде го това инфо. Отговор: "Ми отворете Google и четете!"...
Няма нужда да казвам, че не носеше маска (въпреки че тогава беше задължително), защото вече го бил изкарал Ковид...
Единствената причина да не си тръгна директно беше, защото бях отишла за цитонамазка. Гледам поне веднъж годишно да проверявам. Ама с извинение, но се почувствах като изнасилена след тоя преглед...

Georgi Stoichev
Georgi Stoichev
6 януари, 2023 в 15:56 ч.

Прави сте! Айде маски не искат да носят поради някакви съображения. Ама те и дистанция не спазват, която нищо толкова не коства. В магазина особено възрастните и дечурлигата направо се бутат в мен и откачам! На касите в маркетите е най-явния пример. Киха кашля и ми се наврял на 5 сантиметра отзад. С тия ръце в които кашлят и кихат, пипат стоката, а преди да влезнат не използват дезинфектантите, те си стоят като накит. И искам да Ви кажа, че в провинцията е по-зле.

Николина Б.
Николина Б.
6 януари, 2023 в 16:43 ч.

Georgi Stoichev Моя опит е, че повече възрастните ми се бутат по касите. Не ми издържат нервите и правя забележки, а кой както иска да ме разбира.

Georgi Stoichev
Georgi Stoichev
6 януари, 2023 в 17:56 ч.

Николина Б. Аз не им правя, защото няма промяна и да им кажа. И само си хабя нервите в разправии.

Zina Filcheva
Zina Filcheva
6 януари, 2023 в 13:50 ч.

Волният народен живот си живее. Но ми прави впечатление, че все повече хора пътуват с маски в метрото. Преди Коледа бяхме супер малцинство. Аз и някой друг, вчера във влакчето бяха много хора с маски. Има надежда.

Milena Karamanova
Milena Karamanova
6 януари, 2023 в 13:59 ч.

И както обикновено ще обяват грипна ваканция след дъжд качулка.

Валетина Георгиева
Валетина Георгиева
6 януари, 2023 в 14:16 ч.

Milena Karamanova Дори смятам,че няма да "посмеят" да обявят.

Татяна Мазнева
Татяна Мазнева
6 януари, 2023 в 19:04 ч.

И в междусрочната ваканция, хотелите ще са пълни с деца

Митко Василев
Митко Василев
6 януари, 2023 в 21:02 ч.

Днес видях кратко видео, в което един се хвана с двете ръце за задвижващия ремък на някаква машина. Всеки получава, според собствената си глупост.

Petrova Sunny
Petrova Sunny
6 януари, 2023 в 15:07 ч.

Вчера мислех да пиша тук, има ли шанс да се върнат поне маските на обществени места, или поне на някои… в училище, транспорт, болници, аптеки? Може ли нещо да направим?

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 януари, 2023 в 15:33 ч.

Petrova Sunny нар0дЪ ще се вдигне с вили и факли, ако опитат да му отнемат правото да боледува колкото си иска

Десислава В. Димитрова
Десислава В. Димитрова
6 януари, 2023 в 16:45 ч.

Simeon Petrov, той, "народЪ" не само иска да си боледува колкото си иска, а и държи да може да заразява на воля....

Yuliana Popova
Yuliana Popova
6 януари, 2023 в 17:40 ч.

Simeon Petrov Ама баш с вили и факли. Може и клади да подпалят.

Petrova Sunny
Petrova Sunny
6 януари, 2023 в 19:43 ч.

Десислава В. Димитрова
Да, народЪ масово е убеден, че някой му пуска всички вируси, госпожата на детето от предучилищната група ми го обясни, как така ваксинирам детето си за грип и варицела, че не мисля за него и, че искам да го убия и как всички вируси ни ги пускали със самолетите 🫣 познайте дали детето е стъпило там след това изказване. Масово се водят и приемат навсякъде болни деца. Два месеца си го държа вкъщи, въпреки, че е ваксинирано, но до кога!? 😢

Anellia Petrova
Anellia Petrova
7 януари, 2023 в 12:47 ч.

Petrova Sunny по принцип едва ли, колкото и да не ми харесва това, което ще кажа,но в периодът на пандемията, всеки сам решава и избира как да се предпази. За протокола ваксинирана,с дезинфектант в чантата винаги,нося маска от началото на пандемията, която нося правилно,а не за мостра и в чантата ми винаги имам поне 2-3 резервни. Друг е въпросът,че може ЕС да задължи България да предприеме някакви мерки относно маските,в Германия работещите в хотелиерството са задължени да работят с маски(информация от приятел живеещ там),в Гърция в градският транспорт са задължителни маски, дори и на спирката,има табели, повтарят го и тн,в момента обсъждат удължаване на коледната ваканция и въвеждане отново на маските в училищата, защото в момента тук детските болници са пълни с деца с коктейл грипове и учудващо малко с Covid 19. Липсата на здравословна култура в България не прощава, маската е толкова елементарно и лесно приложима мярка,че трябва всеки сам да се сети да носи.

Калина Минчева
Калина Минчева
6 януари, 2023 в 14:53 ч.

За мен най-големият разпространител на вируси са училищата.

Дияна Петкова
Дияна Петкова
6 януари, 2023 в 15:18 ч.

Калина Минчева , справка от работното място на мъжа ми - половината болни и ги няма, другата половина болни и на работа . Та така, не са само училищата.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 януари, 2023 в 16:26 ч.

Дияна Петкова не са само те, но са ключов фактор

Калина Минчева
Калина Минчева
6 януари, 2023 в 17:33 ч.

Дияна Петкова ,аз написах че ЗА мен най-голям разпространител са децата,а не че са разпространител единствено те.

Гергана Петрова
Гергана Петрова
6 януари, 2023 в 18:13 ч.

Калина Минчева и детските градини.

Desi Angelova
Desi Angelova
7 януари, 2023 в 04:50 ч.

Калина Минчева не са само градините и училищата, за жалост.
Справка от работното място на мъжа ми. "Не се приемам болнични за домашно лечение! Щом сте на домашно значи можете да работите и не сте толкова зле!" Това е разпореждането на шефа му, като даже реже от заплатата на служителите и не им изплаща извънредния труд, ако имат излизане по домашен болничен. На всичкото отгоре не го завеждат в счетоводството...
Също магазините са огромен развъдник на болести, особено тези за плод и зеленчук, защото всеки влиза киха, кашля в ръката си, после със същата ръка опипва всичкита стока и си излиза...

Vasil Raychev Peevski
Vasil Raychev Peevski
7 януари, 2023 в 05:10 ч.

Калина Минчева Даже учителите!
Влачат се полуживи,щото им е скука вкъщи,отделно пускат болни деца и се правят на ударени,казват че всички са здрави,ама децата си казват,тоя кашля,оня киха и духа сополи.....
Да не забравяме и колеги,които дават бележчица,че детето е здраво,щото как се ходи на работа щом си лекар,като трябва да гледаш и деца

Desi Angelova
Desi Angelova
7 януари, 2023 в 13:02 ч.

Калина Минчева а.пък училищата са разпространител на вируси заради такива родители:
(Взето е от майчинска група, в която беше повдигнат въпроса с болните деца. Обяснението беше, че когато детето има над 120 отсъствия, ходели на лятно училище. А тази дама никога нямало да "отреже" от ваканцията на децата си. Затова ако нямали температура ги пускала на училище)

Desi Angelova
Desi Angelova
7 януари, 2023 в 13:02 ч.

Валетина Георгиева
Валетина Георгиева
7 януари, 2023 в 15:01 ч.

Васил Пеевски Абсолютно сте прав!Преди Коледа,лично директорката на едно училище в провинцията влезе полужива в часовете на дъщеря ми...и естествено получихм" подарък- болни на Коледа "...коментарите са излишни за каква простотия иде реч!!!

Vasil Raychev Peevski
Vasil Raychev Peevski
7 януари, 2023 в 17:58 ч.

Валетина Георгиева И ние получихме същия коледен подарък.....и за какво,за да не изтърве другарката коледното парти....на партито дойде болна(по корем щяла да се влачи,ама нямало да остави луканките.....а децата,пардон сами),така каза и така стана!

Валетина Георгиева
Валетина Георгиева
7 януари, 2023 в 18:16 ч.

Васил Пеевски Напълно ви разбирам,но сме безсилни пред безотговорно поведение на народеца...

Maria Alexieva
Maria Alexieva
7 януари, 2023 в 19:49 ч.

Desi Angelova Първо, това изобщо не е вярно. В училището на дъщеря ми имаше много деца с повече от 120 извинени отсъствия и досега не съм чула едно да е било на лятно училище. Второ, аз се интересувам на първо място от здравето на детето си и в никакъв случай няма да го измъчвам и подлагам на риск от усложнения като го пращам болно на училище. Да не говорим, че ще зарази околните, което е крайно безотговорно. Като е болна си е в къщи, да става каквото ще.

Desi Angelova
Desi Angelova
7 януари, 2023 в 20:27 ч.

Maria Alexieva Вие и аз да, но както виждате от екранните снимки има родители, които го правят. А и редовно се вижда по болните деца в класните стаи.

Валетина Георгиева
Валетина Георгиева
6 януари, 2023 в 13:47 ч.

Абсолютно точни коментари!!На никой за нищо не му"пука", тотална простотия и безхаберие.Дори имам чувството,че в училищата се стремят да не обявяват,колко деца отсъстват....

Елена Светлева
Елена Светлева
6 януари, 2023 в 14:22 ч.

Валетина Георгиева Масово има болни деца в училище...и си ходят смъркащи и кашлящи.

Валетина Георгиева
Валетина Георгиева
6 януари, 2023 в 14:42 ч.

Елена С. Да,точно така!Няма никакъв контрол,дори смятам че това е умишлено с цел да не се стигне до грипна ваканция и недей Боже да "разсърдиме" родителите...

Nikolina Milachkova
Nikolina Milachkova
6 януари, 2023 в 15:13 ч.

Елена С. И аз смятам, че е умишлено.

Снежана Стефанова
Снежана Стефанова
6 януари, 2023 в 22:34 ч.

Елена С. Миналата година бяха недоволни от Денков, сега тоя дето името му не помня, съвсем е изтървал нещата, но всичко си е нормално...По - добре да си ги изкарат децата гриповете и шарките...😞🤢🤦‍♀️

Д-р Цветелина Великова, имунолог
Д-р Цветелина Великова, имунолог
7 януари, 2023 в 20:01 ч.

Твърдението, че имунитетът ни е отслабнал от маските, е мит. Няма логика, няма механизъм това да се случи. Боледуваме както всяка година преди, когато не се поставят противогрипни ваксини. В момента и маски не се носят редовно. Преди ковида по време на грипна епидемия имаше хора, които поставяха маски, за да се предпазят, а рядкост беше болни да си поставят маски. Напротив, болните си кихаха и кашляха. Ако ви се струва по-голяма честота на боледуване от предходни години, то вероятни причини са:
- сравнение с ковид годините и стриктно носене на маски (когато другите вируси “позамряха”). Някои наричат това “изнежване”, но такъв механизъм пак няма.
- намалено ваксинационно покритие за грип
- огромен брой хора, преболедували от ковид и неваксинирани, при които доказано има потискане на имунитета. Това означава, че децата до 5 г. е много вероятно да са карали ковид неколкократно и сега да са уязвими за други вируси.
- претоварена и преуморена здравна система, починали лекари и т.н., което също оставя усещането за повишена заболяемост от вирусни инфекции, препълнени отделения и т.н.

Гергана Петрова
Гергана Петрова
6 януари, 2023 в 18:13 ч.

Крайно време е за грипна ваканция!

Ирена Димитрова
Ирена Димитрова
6 януари, 2023 в 20:34 ч.

Гергана Петрова, няма да го направят, защото е края на срока. Ако има такава, то най-вероятно ще я за съчетаят с междусрочната ваканция в началото на февруари.

Гергана Петрова
Гергана Петрова
7 януари, 2023 в 07:55 ч.

Ирена Димитрова да. Винаги си имат оправдания. А, междувременно, за децата няма свободни болнични легла.
Защо държавата не поставя на първо място живота и здравето на децата ни?!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
7 януари, 2023 в 10:21 ч.

Гергана Петрова защото това е положението на клетата територия

Tania Barashka
Tania Barashka
6 януари, 2023 в 13:55 ч.

Любимата ми фраза от майките наоколо "Изнежиха се децата като си седят вкъщи"(по време на пандемията) .Ами дайте да ги закараме в инфекциозна да дишат дълбоко,за да им държим имунитета напрегнат.Който не е лежал по болници с деца ,той не знае нищо.

Maria Meracheva
Maria Meracheva
6 януари, 2023 в 14:24 ч.

Tania Barashka Аз я чух същата реплика от медицинско лице.

Tsveti Dimitrova - Genovska
Tsveti Dimitrova - Genovska
6 януари, 2023 в 16:58 ч.

Tania Barashka, много точен коментар!

Боряна Андреева
Боряна Андреева
6 януари, 2023 в 18:06 ч.

Tania Barashka между това да са в инфекциозна среда и стоенето само в къщи има океан разлика. Откога играта навън и разходките са опасни. Не са ли част от закаляването?!? Спорта, игрите навън, разходки след природата помагат, а не вредят.

Tania Barashka
Tania Barashka
6 януари, 2023 в 18:54 ч.

Боряна Андреева Какво общо има вашето изказване с моето? Абсолютно нищо.Статията разказва за препълнени болници с деца и необявяване на грипна ваканция.Аз с изказването си изразявам мнение, че предпочитам в обострена епидемиологична обстановка децата да са изолирани 5-7 дни а не училище и после на системи в болница.Вие би следвало да изкажете мнение под публикацията, не да ме репликирате.

Боряна Андреева
Боряна Андреева
6 януари, 2023 в 18:56 ч.

Tania Barashka ами вие сте сложили от двете страни на кантара стоенето в къщи и пишете, че е по-добре в къщи, отколкото в инфекциозна среда. А какво следва аз да напиша, ако обичате да не ми казвате.

Tania Barashka
Tania Barashka
6 януари, 2023 в 19:20 ч.

Боряна Андреева Да , по-добре е вкъщи , отколкото в клас с още 12 болни! Няма да ви казвам каквото и да било ако си изкажете мнението под основната публикация.Но пишейки под моя пост и тагвайки ме с името ми ще трябва да очаквате да си защитя тезата.

Биляна Петкова
Биляна Петкова
6 януари, 2023 в 19:40 ч.

Tania Barashka това обичайно - от същите хора, които не си изкарват децата от октомври до април навън, освен в мола, да не вземат да настинат.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
6 януари, 2023 в 13:48 ч.

Да боледуваш за здраве?
What the f..k???
Всички родители май трябва да изкарат някакъв курс за елементарна здравна култура

Tania Barashka
Tania Barashka
6 януари, 2023 в 14:08 ч.

Galq Georgieva отдавна смятам това за задължитено преди да станеш родител,наслушах се и нагледах на такива профани ,че чак е страшно

Svetleto Svetla
Svetleto Svetla
6 януари, 2023 в 14:44 ч.

Galq Georgieva да, те си твърдят упорито, че така градят имунитет - колкото по-рано започнат да боледуват, по-добре....такива лудости можеш да чуеш/прочетеш....

Galq Georgieva
Galq Georgieva
6 януари, 2023 в 15:34 ч.

Svetleto Svetla Аз знам даже за умишлени варицела детски частни партита с цел заразяване и последващ имунитет.Защо ти е имунитет,като нарочно се заразяваш обаче не е ясно.

Радослав Славов
Радослав Славов
6 януари, 2023 в 15:36 ч.

Galq Georgieva първо личните лекари.

Моника Поповска-Петрова
Моника Поповска-Петрова
6 януари, 2023 в 15:57 ч.

Svetleto Svetla Аз не познавам майка, радваща се, че детето и е болно....ама то някак е невъзможно да ги опазим при тази обстановка и не ти остава много освен да се самоуспокояваш, че поне имунитет гради. Паник атака получавам като чуя някой да кашля или дето се изкиха. Не сме сваляли маските ни за ден....ама спасение няма с масовото безхаберие.

Plamen Ferdinandov
Plamen Ferdinandov
7 януари, 2023 в 12:47 ч.

Galq Georgieva изкарват го. Във фейсбук групи за "сКрИтОтО поЗнаНие"

Gergana Pencheva
Gergana Pencheva
6 януари, 2023 в 13:45 ч.

Вчера бяхме до педиатъра, за да направи вторичен преглед и имаше 6тима възрастни (болни), които бяха без маска. Бях на косъм да започна да ги налагам при все, че имаше две бебета на които няма как са им се сложат маски.
Тъпо племе сме. Безотговорни към себе си и другите!

Iliana Dimitrov
Iliana Dimitrov
6 януари, 2023 в 14:41 ч.

Gergana Pencheva тъпо и егоистично :(

Ели Чаева
Ели Чаева
6 януари, 2023 в 15:10 ч.

Gergana Pencheva ма моля ви се, нашата ЛК има дни за здрави дечица, за консултация, ваксини и направления и дни за Болни такива.. Вода си аз детето здраво в деня за здрави разбира се, отвън 2 болни дечица кашлят, ми то не пита.. то не пита но следващия ден е за болни деца.. видимо не бяха зле, бяха жизнени дечица с кашлица. Но беше изключотелно неприятно.

Petrova Sunny
Petrova Sunny
6 януари, 2023 в 15:18 ч.

Gergana Pencheva
И ние преди Коледа ходихме за поставяне на ваксина. Няма зелени коридори, нито отделни часове за здрави деца, консултации и ваксинации. Коридора пълен с кашлящи болни деца и възрастни, никой с маска! Докторката и сестрата, която сложи ваксината също без маска 😩
Не знам как ще отидем за предстоящата реимунизация 😳

Veronika Petrova
Veronika Petrova
6 януари, 2023 в 15:21 ч.

Ели Чаева, тъп коментар!

Мариана Тодорова
Мариана Тодорова
6 януари, 2023 в 15:30 ч.

Ели Чаева Вашата ЛК днес е със здрави но съседната ЛК днес е за болни и ????

Ели Чаева
Ели Чаева
6 януари, 2023 в 15:32 ч.

Мариана Тодорова няма съседна, там са само две. И е изключително добре спретната да има достатъчно разстояние от кабинет до отсрещния кабинет който е ортопедичен :)

Ели Чаева
Ели Чаева
6 януари, 2023 в 15:32 ч.

Veronika Petrova не намирам коментара си за тъп!! Тези неща са за да се спазват ;)

Мариана Тодорова
Мариана Тодорова
6 януари, 2023 в 15:33 ч.

Ели Чаева Нашите ЛК са по 10 на етажа !

Veronika Petrova
Veronika Petrova
6 януари, 2023 в 15:34 ч.

Ели Чаева, не се изразих правилно, тъпо решение на личната Ви лекарка!
Решение, чието изпълнение само по-себе си е невъзможно!

Ели Чаева
Ели Чаева
6 януари, 2023 в 15:37 ч.

Мариана Тодорова не, при нашата не е така за което се радвам.. все пак съм бременна, водя здраво дете и искам да се приберем без скарлатини и вирус А ..

Десислава В. Димитрова
Десислава В. Димитрова
6 януари, 2023 в 16:43 ч.

Petrova Sunny, аз лично бих си сменила педиатъра!

Petrova Sunny
Petrova Sunny
6 януари, 2023 в 16:46 ч.

Десислава В. Димитрова
Де да имаше с кой. За съжаление повечето не приемат нови пациенти.

Десислава В. Димитрова
Десислава В. Димитрова
6 януари, 2023 в 16:48 ч.

Petrova Sunny, ужас направо...

Petrova Sunny
Petrova Sunny
6 януари, 2023 в 17:24 ч.

Десислава В. Димитрова
Пропуснах да добавя, че ние, както и детето бяхме с маски.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари